Sposób na promienną cerę każdego dnia - róże do policzków by Mariza

Nigdy nie byłam fanką róży , nigdy ich nie używałam, nie mogłam dobrać koloru aż pewnego razu ... trafił w moje ręce róż Essence - subtelny, przybrudzony, delikatny róż. Od tego momentu do mojego dziennego makijażu dodaję szczyptę różu. Przekonałam się - wyglądam promienniej i zdrowo. Być może do malowania policzków trzeba dorosnąć :P

Do rzeczy!
Będąc na targach kosmetycznych "Uroda i Estetyka" wpadły w moje ręce dwa róże marki Mariza:
  1. Matowy róż do policzków nr 1 Pastelowy róż
  2. Matowy róż do policzków nr 2 Soczysty róż



Od producenta:
Kolekcja matowych róży do policzków o jedwabistej konsystencji, perfekcyjnej aplikacji i całodziennej trwałości. Wybierz jeden spośród sześciu subtelnych kolorów i za pomocą pędzla zamień mankamenty urody w atuty.
  • bez parabenów
  • oparte tylko na naturalnych pigmentach
  • z hipoalergiczną kompozycją zapachową
Róże występują w 6 kolorach: 5265 Pastelowy róż, 5272 Soczysty róż, 5289 Chłodna malwa, 5296 Dojrzała brzoskwinia, 5302 Naturalny beż, 5319 Ceglasty pomarańcz. 

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcie z targów, na którym widać róże.


Wracając do moich róży ...
1.opakowanie - plastykowe, zwykłe okrągłe pudełeczko z nakrętką,  takie samo jak w przypadku cieni, wielkość ta sama;

2.konsystencja - róż w kamieniu, dosyć suchy,  intensywnie napigmentowane ;

 
3.aplikacja - nakładam za pomocą pędzla , zbyt dużo nabiera się na pędzel, nadmiar należy strzepać, trochę osypują się;

4.zapach - jeśli znacie cienie Marizy to pachnie tak samo, zapach  kremowy, nawet intensywny (niektórych może drażnić);

5.trwałość - jak dla mnie mega trwały, malowałam się o godz. 7 rano, nadal widać na polikach;

6.cena- niewielka , warto wypróbować - 13,90zł

7.uwagi - wg producenta są to róże matowe, nie wiem jak inne odcienie ale nr 2 Soczysty róż nie jest matowy!  ma drobinki - co prawda delikatne ale ma, widoczne na policzkach. Natomiast nr 1 Pastelowy róż jest w stu procentach matem.

8.dostępność - u konsultantek Mariza, zapraszam na fanpage'a klik-klik

Cienie można wyjąć z pojemniczka i przymagnesować do paletki glam blox.

Macie swój ulubiony róż do policzków? Napiszcie czego używacie i co polecacie :-)

Komentarze

  1. Soczysty róż jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne odcienie, nie używam róży, mam na zbyciu nawet elfa i quiz nowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam, ale chyba czas zacząć :) Te z marizy ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. a teraz będą w promocji za 9,50 chyba :D
    skuszę się:D

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej przekonuję się do róży, ale i tak wolę bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne. ; D
    Lubię kosmetyki firmy Mariza. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestm różomaniaczką :D i mam wielu swoich ulubieńców. Nie znam tych powyżej ale przyzac muszę, że prezentują się bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki, nie znam firmy, ale od jakiegos czasu mam chęć poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics