Fuchsia Fanatic by China Glaze

Lakier Fuchsia Fanatic pochodzi z najnowszej kolekcji Electropop by China Glaze. Niesamowicie soczysta, żywa, zwracająca na siebie uwagę różowa fuksja! Uwielbiam tego typu kolory.


Wykończenie kremowe. Kryje już po jednej grubszej warstwie, bądź po dwóch cieńszych. Na paznokcie nałożyłam Orly Bonder + lakier Fuchsia Fanatic. Jak widzicie lakier ma niesamowity połysk. Zdjęcia robione po dwóch dniach noszenia. Pojemność buteleczki to 14ml



Z racji tego, że uwielbiacie oglądać zdjęcia ... porcja zdjęć :)








Lakiery dostępne na stronie beauty flo

Komentarze

  1. Ja też kocham fuksję,nie tylko na paznokciach,na ustach też:-)Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim manicure nie zostaniesz niezauwazona :)
    Zapraszam do mnie na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, właśnie zmyłam z pedi i świetnie się trzymała prawie miesiąc.

    (btw. masz literówkę w nazwie kolekcji, ElectroPop powinno być:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fantastyczny. <3
    I ten połysk. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię fuksję na paznokciach. Jest mniej oficjalna niż czerwień i bardziej radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję do obserwowanych:) Kolor jak dla mnie jest za ostry:) Wolę takie stonowane i delikatniejsze, aczkolwiek może na spróbowanie bym się skusiła na ten lakier;)

    Gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor, ale na tak ładnych paznokciach to każdy lakier dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kolor, paznokcie masz bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną płytkę paznokcia i ślicznie wypiłowaną. Na dodatek ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy bym sie znim polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że polubiłabyś. ja kiedyś malowałam tylko na brązowo i bordowo - a teraz?:D

      Usuń
  11. głęboka mocna fuksja, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics