BioClin Acnelia - pielęgnacja trądzikowa



Dawno, dawno temu otrzymałam od firmy Werner i wspólnicy próbki kosmetyków BioClin Acnelia. Kosmetyki te przeznaczone są do pielęgnacji trądzikowej (ja posiadam skórę mieszaną). Zobaczmy co z tego wynikło ...

Do przetestowania otrzymałam:
  • BioClin Acnelia C - żel oczyszczający (4 próbki)

Żel do codziennego oczyszczania skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych.
Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Delikatny w działaniu.

więcej informacji możecie przeczytać BioClin Acnelia C - żel oczyszczający

Pojemność 200ml - 29,27zł








  • BioClin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa (3 próbki)


Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków.  Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.

więcej informacji możecie przeczytać BioClin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa


Pojemność: 30ml - 38,13zł






  • BioClin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej


Emulsja do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom  aktywnym  nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.


więcej informacji możecie przeczytać BioClin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej


Pojemność: 40ml - 34,93zł





Uważam, że świetny pomysł z wysłaniem próbek kosmetyków, zamiast pełnowymiarowych produktów. Kosmetyki są bardzo wydajne, a w moim przypadku wystarczyły mi na ok 1,5 miesiąca. Taki czas wystarczył by zapoznać się z działaniem dermokosmetyków.




Moje opinia:
Kosmetyków używałam przez 1,5 miesiąca - na tyle mi wystarczyły.

Plusy:
- wydajność - kiedy otrzymałam próbki pomyślałam, że wystarczą  zaledwie na kilka użyć
- nie zapycha
- oczyszcza
- delikatnie pachnie

Minusy:
- delikatnie ściąga
- wysusza
- delikatnie podrażnia


Kosmetyki (próbki) są mega wydajne. Kiedy otrzymałam próbki pomyślałam, że wystarczą  zaledwie na kilka użyć, a tu proszę aż 1,5 miesiąca. Najbardziej przypadł mi żel oczyszczający. Delikatnie, bez podrażnień oczyścił moją skórę. Na długi czas była świeża i lekko zmatowiona. Emulsje spowodowały delikatne ściągnięcia skóry. Któryś z kosmetyków wysuszył moją skórę i delikatnie podrażnił. Żaden z BioClin Acnelia nie zapchał mojej skóry. Większych efektów nie zauważyłam.
To jest moja opinia, nie znaczy że u innych osób nie sprawdzi się, jeśli macie dostęp do próbek to warto wypróbować. Każdy z nas zmaga się z innymi problemami skórny. 


Produkty dostępne w sklepie internetowym Sklep Ganassini


Ciekawa jestem jak u Was sprawdziło się testowanie serii BioClin Acnelia - piszcie :-)

Komentarze

  1. właśnie opublikowałam recenzje zapraszam :) w skrócie tylko emulsja wygładzająco mi się spodobała reszta bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam ich ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym bardziej że są do mojego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i żel jest ok warto wypróbować a kremiki ot takie nie specjalnie

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanką kuracji Pharmaceris T :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics