Mariza Care&Colour Nr 19 - swatche, swatches

Mariza Care&Colour nr 19 w ciepłym odcieniu rudo - miedzianym. Myślę, że to idealny kolor na jesienne dni. Lubicie takie odcienie ?



Wykończenie lakieru jest metaliczno - perłowo - frostowe.



Lakier ma wygodny pędzelek, ale buteleczka ehhh ... napisy wycierają się. Myślę, że jeszcze kilka użyć lakieru, a zetrą się zupełnie. Mariza nr 19 kryje po 2 - 3 warstwach. Lakier dosyć szybko ściera się z końcówek paznokci.


 

Lakiery można dostać u konsultantek Mariza
tutaj możecie zobaczyć niektóre lakiery Mariza klik-klik 

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Bardzo ładny kolor, chyba muszę sobie kupić jakiś podobny bo takiego JESZCZE nie mam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. z rudym jakoś się bardzo nie zaprzyjaźniłam. A tej firmy też nie znam :P Ale jak końców szybko się wycierają to kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam jakoś za takimi wykończeniami :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, ostatnio lubię takie rudzielce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy odcień aczkolwiek nie mój

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy odcień, ale mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odcień faktycznie ma ładny, ale jakoś niespecjalnie mnie przekonuje :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie błyszczy! I ma naprawde ladny kolor ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, ale mam nadzieję, ze Ci się coś spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics