Z ostatniej chwili - kosmetyczny haul // wymienię dwa kosmetyki essence ...

Dawno nic nie kupowałam w drogeriach, były to jedynie pojedyncze kosmetyki lub prezenty dla bliskich. Mimo wszystko niektórych rzeczy mam zbyt dużo by kupować nowe, np. żele pod prysznic, olejki. Najwięcej mam lakierów, ale to co innego, inna bajka :P Może czas odkładać $$$. Mój nastrój i humor od rana jest nie najlepszy. Czego się tknę to nic mi nie wychodzi, popsuję, nie działa, zdjęcia nie wychodzą - nie ostre, rozmazane. Na poprawę humoru pobiegłam do Rossmanna i Apteki Pharm. Kupiłam kilka rzeczy mniej i bardziej potrzebnych.

Zakupiłam
  • paski wybielające 3D White blend-a-med
  • chusteczki nawilżające do higieny intymnej Cleanic
  • płyn do płukania jamy ustnej Colgate
  • mleczko, tonik i żel Garnier
  • podkład i korektor Rimmel Wake Me Up
  • żel pod prysznic Balea (sklep z chemią z dm)
Dla zainteresowanych podkładem Rimmel Wake Me Up - cennik
Apteka Pharm - cena 29,99 zł
Rossmann - cena 31,99 zł
Drogeria Natura - cena 33,99 zł

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Ciekawa jestem, jak będzie się sprawował duet Rimmela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem strasznie ciekawa, jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  2. też zmaierzam kupić te paski.

    OdpowiedzUsuń
  3. a coz to za sklep z chemia dm? w polsce cos takiego istnieje? nie rozumiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep w którym sprzedają chemie, kosmetyki, słodycze sprowadzane z Niemiec :>

      Usuń
  4. Jestem ciekawa podkładu i korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje tych paskow wybielajacych, bo chcialabym je sobie kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw z Garnier. Czekam na recenzję. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ryzykantka z Ciebie skoro kupujesz takie paski. Miałam kiedyś możliwość używania podobnych i przypłaciłam to makabrycznym wprost bólem zębów:(

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio kupiłam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa ja te plastry ci pomogą

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zainteresowaną wymianką :)
    zobacz sb na moim blogu - w zakładce 'wymianka' mam kilka rzeczy :) może cię coś zaciekawi ^^ czekam na wiadomośc. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz używasz tych pasków? Podobno u jednych działają u innych wcale... Wszystko zależy od kości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko te essence masz do wymiany? ;) Mam oba - puder f&m i swm akurat candy bar :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może planujesz jednak jakieś porządki lakierowe ;>

      Usuń
    2. to popatrz, popatrz :P i jak coś popatrzysz to daj znać ;)

      Usuń
  13. dziekuje bardzo :) zawsze jak ide do drogerii po wyznaczoną rzecz to musze wyjść z setką innych ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics