China Glaze Salsa - swatche, swatches

Dzisiaj słonecznie ale mroźno , w domu od razu widniej. Zapraszam na post lakierowy, w roli główne SALSA! Jeśli lubicie lakiery w kolorze czerwieni to myślę, że Salsa na pewno się spodoba. Każda z nas na pewno w swoich zbiorach lakierowych ma choć jeden lakier w kolorze czerwieni.


Kremowa Salsa przybiera różne odcienie, jest jasną, żywą, soczystą czerwienią.


(zdjęcie wyżej z lampą)

Kryje już przy pierwszej warstwie, ja tradycyjnie nałożyłam dwie. Aplikacja bardzo dobra, emalia jednolicie nakłada się na paznokcie. Nie robi prześwitów.



Duża butla aż 14ml 
Lakiery możemy zakupić na stronie www.beautyflo.pl

zdjęć wyszło za dużo,ale co tam - złączyłam w jeden obrazek , o to one


Co sądzicie o Salsie? 
Czy macie swoją ulubioną czerwień, jeśli tak napiszcie jakiej firmy i nr lakieru ;-)

Komentarze

  1. Jaka piękna ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacyjny lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki jak na zdjęciu po lewej ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny!
    Moje ulubione czerwienie to OPI Big Apple Red i Rimmel Double Decker Red :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor. <33

    teh-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. łał uwielbiam taką czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień:)
    Moja ulubiona to Hean CO 610.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta czerwień i piękny połysk.
    Ale naczytałam się, że te lakiery bardzo długo schną więc pewnie się nie pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie szybko schną lakiery, bynajmniej te które mam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics