Balea Professional Oil Repair - szampon i odżywka z olejkiem arganowym

To był zakup w ciemno, którego trochę się obawiałam, ale mimo wszystko chciałam wypróbować na własnych włosach. Jak się okazało, to bardzo dobry i trafny zakup, który koniecznie powtórzę. Zazwyczaj kosmetyki z tej samej serii w duecie nie sprawdzają się na moich włosach, jak przypasuje jeden to drugi nie chce współgrać i na odwrót, ale w tym przypadku jest  inaczej. Jeśli jesteście zainteresowane co mam do przekazania to zapraszam do poczytania. 


Na recenzję zdecydowałam się dopiero po zużyciu kosmetyków. Zwykle jest tak, że w połowie użytkowania zmieniam zdanie, bo coś jest jednak nie tak, czyli początkowy zachwyt a później rozczarowanie. Szampon zużyłam już co prawda w listopadzie, ale na samym dnie zostało trochę odżywki, myślę że to już odpowiedni czas by cokolwiek napisać.

Opakowanie
Miękkie tuby, szkoda tylko że w żaden sposób nie można sprawdzić stanu zużycia kosmetyku, można jedynie się domyśleć. Kosmetyki stoją na nakrętce, dzięki czemu zawartość spływa do samego końca.

Zapach
Dosyć słodki (wyczuwam kokos) ale zapach na szczęście nie utrzymuje się na włosach, dlaczego na szczęście? bo myślę, że dla niektórych osób może być męczący i mdlący.

Konsystencja
szampon - nie gęsta ani lejąca, taka akurat, kremowo - perłowa
odżywka - bardziej rzadka ale nie spływa z włosów, kremowa

Pojemność
szampon - 250ml
odżywka - 200ml

Skład szampon
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · GLYCERIN · SODIUM CHLORIDE · GLYCOL DISTEARATE · PARFUM · PANTHENOL · PROPYLENE GLYCOL · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · SODIUM BENZOATE · PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE · CITRIC ACID · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL · LAURETH-4 · POTASSIUM SORBATE.

Skład odżywka
AQUA · GLYCERIN · CETEARYL ALCOHOL · ISOPROPYL PALMITATE · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL · PARFUM · PANTHENOL · ISOPROPYL ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · POTASSIUM SORBATE · CITRIC ACID.

W ubiegłym roku trafiłam na kilka dobrych szamponów i odżywek, w tym właśnie na Balea Professional z olejkiem arganowym. Używałam jednocześnie szamponu, następnie odżywki. Moje pierwsze ohy i ahy pojawiły się już po pierwszym użyciu. Włosy były niezwykle miękkie, gładkie i lśniące, może prościej - po prostu wyglądały lepiej niż zawsze. Nie plątały się i ładnie rozczesywały. Wydaje mi się, że również były lepiej nawilżone. Szampon jest bardzo wydajny, na moje długie włosy potrzebuję na prawdę niewiele w porównaniu z innymi szamponami, do tego dobrze się pieni. Odżywka w przeciwieństwie do szamponu wystarcza mi na dłużej (też tak macie?), jest również wydajna i potrafi nawet po najgorszym szamponie spowodować, że moje włosy są miękkie i gładkie. W naszych polskich drogeriach jest wiele szamponów, więcej mi nie przypasowało jak przypasowało, a ten zestaw po prostu uwielbiam i powiem Wam jedno, że bardzo żałuję, że kosmetyki są tak słabo dostępne. Następnym razem zrobię sobie większy zapas :)))

Kosmetyki w drogerii DM możemy kupić za grosze. Szkoda, że w naszych stacjonarnych drogeriach są niedostępne. Coraz częściej balea pojawia się w sklepach internetowych, ale w wyższych cenach niż w dm (ale to chyba oczywiste).

PLUSY szampon&odżywka:
+ włosy miękkie, gładkie, lśniące, nawilżone
+ nie plączą, dobrze rozczesują
+ wydajność
+ cena

MINUSY szampon&odżywka:
- dostępność!

Moja ocena:
5/5 ideał :)

Jakich obecnie używacie szamponów (drogeryjnych)? 
Muszę na dniach kupić, a nie chcę trafić w bubla :)))

Używałyście powyższego zestawu? Lubicie czy nie?

antii

Komentarze

  1. Mam ten zestaw od miesiąca i jestem nim naprawdę oczarowana! Warte zainteresowania kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspominam bardzo dobrze odżywkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą serię. Widocznie poprawia stan moich włosów, nabłyszcza je i wygładza:) Niedługo napiszę o niej posta na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ich nie miałam,ale na pewno się skuszę,ciekawi mnie ta jeszcze kokosowa odżywka,ale zakupy będę robiła dopiero kiedy wykończe wszystkie moje zapasy szamponów i odżywek,których mam chyba na najbliższe miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony z Balei mi nie podeszły, ale odżywki z serii professional jak najbardziej, w sumie wszystkie:P Co do samej firmy, to uwielbiam ich żele pod prysznic za cudowne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten zestaw i całkiem go sobie chwalę. Nie jest może idealny dla moich włosów, ale bardzo dobry. Ceny są po prostu śmieszne. W niemiecki DM to 1,45 € za sztukę - nic, tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać - ja jednak szybciej kończę odżywkę ( tym bardziej, że jest mniejsza) - zawsze jej więcej nakładam niż szamponu.
      A z drogeryjnych odżywek obecnie używam i polecam - Nivea Long Repair oraz Garnier Fructis Oleo Repair

      Usuń
  7. SLES nie służy mojemu skalpowi, dlatego raczej nie zdecyduję się na szampon, ale chętnie zainwestuję w odżywkę. Zależy mi na zdyscyplinowanych, gładkich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tą odżywkę podczas ostatniej wizyty w DM, ale jeszcze jej nie używałam, czeka na swoją kolej. Mam nadzieję, że moje włosy też ją polubią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aalimkaa ostatnio kupiła mi tę odżywkę w DMie :)
    Jeśli chodzi o dobre szampony drogeryjne - to fajne są Alterry, dobrze oczyszczają włosy. Poza tym podobno Szampon Barwy z żurawiną jest dobry. Polecam zajrzeć do Karotki: http://charlottes-wonderland.blogspot.com/2014/01/barwa-naturalna-szampon-zurawinowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam odżywkę z tej serii, mogę jej używać i używać tak świetnie sprawdza się na moich włosach. Mam też szampon, ale jeszcze nie używałam ich w duecie. Koniecznie muszę sprawdzić jak się u mnie to sprawdzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam oba produkty, czekają na swoją kolej. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zawsze odżywka na dłużej starcza ;p Tę właśnie sobie niedawno kupiłam i będę testować :)
    A od siebie mogę polecić bananowy zestaw z The Body Shop, niedawno pisałam i o szamponie i o odżywce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko odżywkę i byłam z niej bardzo zadowolona. Następnym razem zainwestuję w duet.

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybym tylko miała dostęp...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics