Po męsku // water decals

Tytuł potraktujmy z przymrużeniem oka ... jak wiadomo nie jest to mani dla mężczyzn, ale z racji tego, że dzisiaj jest światowy Dzień Dziadka pozwoliłam sobie pokazać, ot taki mani, czyli mani po męsku :)))


Naklejki pochodzą ze sklepu born pretty store L217 (silver), chyba nie muszę nikomu przedstawiać sklepu, gdyż w sieci jest nam wszystkim bardzo dobrze znany. Na tekturowym arkuszu otrzymujemy naklejki, które nakładają się dosłownie tak samo łatwo jak wcześniej pokazywane. Wystarczy wyciąć dany obrazek, zwilżyć wacikiem, a obrazek sam odsuwa się od tekturki. I tak o tym prostym sposobem, naklejki nanosimy na paznokieć, po czym utrwalamy topem :)))


Lakiery, które posłużyły jako baza pod naklejki to Orly'czki 

od lewej: Plum Noir || Cachmere Cardigan || You're Blushing || Pure Porcelain || French Tip


Jeśli będziecie chciały zakupić cokolwiek w sklepie to możecie skorzystać ze zniżki -10%
powołując się na kod poniżej 



pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Piękne :) Koniecznie muszę zrobić coś podobnego u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda :) Kolory bazowe świetnie dobrane - piękne są te wszystkie Orliki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :)
    wczoraj złożyłam zamówienie w born pretty, na szczęście wzięłam tym razem inne wzory naklejek ;)

    a długo u nich się czeka na przesyłkę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki boskie, podobnie jak You're Blushing :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam sobie naklejki wodne z tej str dziś.. Ciekawe kiedy będę się nimi cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę wyjść z zachwytu nad pomysłem :) dobór kolorów genialny, a naklejki to już w ogóle kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  8. cashmere cardigan... buuuuuuhhuuuuuu.... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny!

    Lakiery też - wszystkie kolory bym mogła przygarnąć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówi się kawałach/ dowcipach z brodą...
    ... teraz jak widzę, są już lakiery z wąsem:)
    Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! :)
    Ach i ten wąąąąs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kolorystyka, naklejki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. palec wskazujący jest moim faworytem :Pświetny pomysł na mani i bardzo ładne lakiery bazowe.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki wyglądają bardzo ładnie. ALE fotka z buteleczkami lakierów Orly to ona mnie zachwyciła :) Pięknie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics