Color Club Ready To Royal

Od razu mówię, to nie czarny kolor! 
Choć na pierwszy rzut oka właśnie tak wygląda to taki nie jest. 
To bardzo ciemna oberżyna o wykończeniu kremowo - żelkowym:)))
Kolor nieco wampowy, można nosić go solo ale sprawdzi się również jako baza pod stemple. Sama dzisiaj próbowałam swoich sił w stampingu :P

Lakier nazywa się Ready to royal i pochodzi z kolekcji Untamed Luxury.

Nie wiem co się dzieje z bloggerem, ale przekłamuje zdjęcia! 
Kolory wychodzą nijakie, inne niż w rzeczywistości ...  Przed chwilą dodając kilkakroć to samo zdjęcie w końcu załapało na odpowiedni tor. Mam nadzieję, że u Was widać już poprawnie tak samo jak u mnie ;))
Czy wiecie dlaczego tak jest?

Lakier można kupić na www.EuroFashion.com.pl

Lubicie takie ciemne kolory na swoich paznokciach?

 pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Cudny! Bardzo lubię takie ciemne kolory, są niesamowicie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś bloger się pierdaczy - przy odpowiadaniu na komentarze przeskakuje do początku posta...
    a kolor jest obłędny przez duże O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że to ja coś pokopałam u siebie, ale widzę, że problem występuje też u innych... CO robić?

      Usuń
    2. wiele osób się właśnie skarży :/

      Usuń
  4. Pierwsza myśl : jak ja uwielbiam czerń na paznokciach :) Ale i tak piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie widać, że tonie czerń :)

    google- wyświetl profil- profil- ustawienia- autokorekta- WYŁĄCZ
    powinno pomóc, jeśli to nie to, to nie wiem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo! nic dziwnego, że kolekcja się nazywa Luxury :) a jak z kryciem, żeby nie było cieni? 2 standardowe warstwy czy trzeba kombinować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 w zależności jak się pomaluje, ja mam tutaj dwie ;)

      Usuń
  7. ten kolor jest fantastyczny ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. od jesieni kocham czernie (wiem,to nie czerń :D ) i ogólnie bardzo ciemne kolorki :) natomiast odrzuciło nie od nudziaków które uwielbiałam,brrr...chyba wyszła ze mnie demoniczna natura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesienią, zimą również sięgam po ciemniejsze kolorki ... szczególnie bordo, czerwienie te ciemniejsze itd.

      Usuń
  9. Fantastyczny! Boski głęboki, tajemniczy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor iście bajeczny:) dla mnie ideał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny kolor dla mnie. Uwielbiam ciemne kolory na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics