Pierwsze koty za płoty, zabawy ciąg dalszy :)

Moje pierwsze koty za płoty możecie zobaczyć TU, kiedy to wykonałam pierwszy mani z użyciem naklejek wodnych. To bardzo prosta technika by wykonać bajeczny manicure, to wszystko zależy od nas i naszej wyobraźni :)))

Kolejny prostokąt z naklejkami, który wybrałam to kociaki, mysze. Zdążyłam się zorientować jak tu dużo osób wielbi kotki ^^ Także, ta notka poświęcona jest dla osób kochających kociaki i w ogóle zwierzęta :)))


Moje kolorowe bazy to: jasno różowy Morgan Taylor Polished Up, jasno fioletowy Lemax, glitter p2 Go Crazy! Naklejki nr 145 dostępne na allegro NAKLEJKI-WODNE


 Ciekawa jestem czy to mani przypadnie Wam do gustu, mi nawet się podoba :))) 
Początkowo nie byłam pewna czy aby glitter będzie tu dobrze współgrać z całą resztą, ale doszłam do wniosku, że muszę coś urozmaicić by nie było smutno.

Do wykonania mani potrzebowałam:
Całość zawsze utrwalam Orly Polishield :))


Naklejki dostępne są na allegro NAKLEJKI-WODNE
Znajdziecie około 303 wzorów!

Komentarze

  1. Efekt świetny. Też muszę sprawić sobie takie naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te naklejki, manicure też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam wczoraj 10 arkusików tych naklejek i kurde kotów nie wzięłam żadnych, a teraz żałuję, bo te są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie zamówiłaś, no ale że kociaków nie wzięłaś to źle :P

      Usuń
  4. Super!
    Uwielbiam naklejki wodne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz już też, są mega proste do nakładania, a efekt zupełnie inny niż sam lakier :)

      Usuń
  5. Świetne mani! A naklejki są wręcz urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne naklejeczki! Uwielbiam kocie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, że wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! pewnie chwilę zajęło takie naklejanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla mnie :D super mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki super i glitter pasuje! )

    OdpowiedzUsuń
  11. haha rewelacyjne ^^ ja należę do fanek kotów i paznokcie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Ten kotek na kciuku jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale boskie te naklejki.. Właśnie noszę sie z zamiarem zamówienia kilku.. Muszę się przyjrzeć ofercie podanej przez Ciebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrz, patrz, co jakiś czas będę pokazywać nowe :)

      Usuń
  14. Już zamówione :) mam nadzieję, że takie beztalencie jak ja poradzi sobie z nimi ;). Ja wzięłam głównie koty, bo kociara jestem a dla córci My litte pony :) - lepiej wydać 3,20 zł niż sluchać płaczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi się udało to Tobie również :))) No tak córci trzeba zamówić, w końcu rośnie mała dama :)))

      daj znać jak sobie poradziłaś :)

      Usuń
  15. ten klakier z serdecznego mnie rozbawił :) wygląda jak porażony prądem ^^
    efekt końcowy świetny, proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co temu kotowi z serdecznego zrobiłaś? Jak tak można? Dzwonię do Ligii Ochrony Zwierząt! O!

    OdpowiedzUsuń
  17. no i po co pokazujesz!! ja chce chyba z 15 tych naklejek :P z kotami i ze spong bobem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w czym wybierać i trudno zdecydować się na kilka, znam ten ból :P

      Usuń
  18. Świetne wzorki - gruba mysza i kościsty kot :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeurocze! Chętnie bym sobie zrobiła takie mani!

    OdpowiedzUsuń
  20. naklejka na serdecznym rozwaliła system, ja do fanów kotów nie należę (wolę psiaki) ale mani uważam za bardzo udane ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę psiaki, ale psiaków nie było, a kotki takie słodkie były ... :)

      Usuń
  21. Super mani i naklejki :) Myszka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne to mani, muszę sobie sprawić takie wodne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ fajne mani :D
    W pierwszym momencie myślałam, że namalowałaś te myszki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne :) Chyba sama się skuszę na naklejki, ślicznie wyglądają na pazurkach :) Morgan w niezwykle interesującym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics