♣ Green clover ♣

Kiedy byłam małą dziewczynką szukałam czterolistnych koniczynek. Ponoć miały przynosić szczęście ... czy tak było, nie pamiętam zbyt wiele czasu minęło od zbierania a raczej od zrywania ^_^ Jako ciekawostka ... listki czterolistnej koniczyny symbolizują nadzieję, wiarę, miłość i szczęście. W moich płytkowych setach znalazłam płytkę z motywem koniczynek, co prawda nie czterolistnych a trzylistnych, postanowiłam wykorzystać w dzisiejszym mani :)

 ***

Do wykonania mani green clover użyłam: płytka Bundle Monster BM-H05,  biały Orly French Tip (moje odkrycie, ale o tym w następnym odcinku), Orly Go DeeperColour Alike Bamberka, Bamberką również zrobiłam koniczynkę, kropki wykonałam przy pomocy lakierów Orly Glowstick i Ancient Jade. Całość utrwaliłam jak zawsze Orly Polishield :)




i zoom na płytkę :)


Wierzycie w cuda czterolistnej koniczynki ?

antii

Komentarze

  1. no no no
    Rozwijacie się koleżanko ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdobienie :) Mi się podoba węzeł celtycki z tej płytki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham koniczynki,bo uwielbiam Irlandię, więc jasne, że zdobienie mi się niesamowicie podoba :D
    też jako dziecko szukałam czterolistnych koniczynek : ) na trawniku przy moim gimnazjum było ich całkiem sporo, więc któregoś dnia kolega spędził całą długą przerwę i znalazł jedną specjalnie dla mnie :D do dziś noszę zasuszoną w portfelu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Mnie wciąż stemplowanie nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz niedobry stempel, lakiery? mnie właśnie to zniechęciło, myślałam że nie potrafię, a tu zonk tkwił właśnie w stemplu i lakierach, w płytkach konada w sumie też ...

      Usuń
  6. ooo, nie wierzę! takie zdobienia u Antiii :D
    chyba na Patryka się już szykujesz, co? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to uwierz hihihi, wiem że to niemożliwe, ale jednak zrobiłam :P

      o Patryku zapomniałam :PPP

      Usuń
  7. Ale świetne! Takie irlandzkie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics