Orly Galaxy FX Intergalactic Space

Wczoraj mieliśmy okazje zobaczy Milky Way czyli Drogę Mleczną, zaś dzisiaj Intergalactic Space czyli Przestrzeń Międzygalaktyczną. Jak według Orly wygląda Przestrzeń Międzygalaktyczna? A powiem, Wam że świetnie prezentuje się! Dla mnie to najlepszy lakier z całej kolekcji :))


Właściwie nie wiem jaki do końca kolor ma baza lakieru bo jest w niej milion pięćset sto dziewięćset drobinek, a może nawet i więcej. Brokat, plasterki miodu, pyłek, kółeczka to wszystko zawiera nasza Przestrzeń! :))) Jak już wspomniałam we wczorajszym poście, lakiery Galaxy FX mają przesyt pierdółek przez co trochę trudniej aplikują się, ale ten i tak jest jak dla mnie lepszy od pozostałej piątki.


Glitter był trochę wyczuwalny, dlatego całość pokryłam Orly Polishield. Jeśli chodzi o zmywanie nie miałam z nim problemu. Jest to lakier kryjący już przy dwóch warstwach, a nie top nawierzchniowy :))

Lakiery w sprzedaży na stronie www.orlybeauty.pl

Jak Wam się podoba Intergalactic Space?
Który kolejny?

Pozostałe lakiery Galaxy FX
Milky Way || Intergalactic Space || Starburst || Gravity Bound || Star Trooper || Black Hole
pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Uaaaa.. coś pięknego.. chyba zmaluję niedługo galaxy na paznokciach.. :) dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zmalujesz to podeślij link, z chęcią obejrzę :)

      Usuń
  2. Mamo, ta seria zapowiada się genialnie! Piękny :) Kolejny Starburst. plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tylko jedno kółko zostało na paznokciu ;> Ale ma potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam przekonana, ze to top nałożony na jakąś bazę.. No ale jeżeli nie to podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wygląda świetnie!!! Ach te Orly..kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Cała kolekcja jest tak piękna, że chcę je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, ale też ciut trudna w obsłudze ;)

      Usuń
  7. Brokat z bezproblemowym zmywaniem... brzmi bardzo zachęcająco... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokat mi nie straszny, nie mam problemów ze zmywaniem :P

      Usuń
  8. fajne połączenie kolorów :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten średnio mi się właśnie podoba... Nie podobają mi się te brunatne? "plasterki miodu".

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że będzie cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny jak z resztą cała kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. po-do-ba-mi-siee, choć początkowo nie byłam pewna tych kółek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę, napisałam taki ładny komentarz, a gdzieś się zagubił :( trudno, napiszę jeszcze raz! :)
    dla mnie to też numer jeden całej kolekcji. Mam nadzieję, że kiedyś zasili moje zbiory ;) szkoda tylko, że tak mało kółeczek ląduje na paznokciu, bardzo mi się podobają, ale pewnie da się je jakoś wyłowić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Początkowo wydawało mi się, że będzie to jeden z najładniejszych, jednak średnio przypadł mi do gustu. Te miedziane drobiny mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Znów się będę wyróżniać, ale ten to już mi się całkiem nie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jaki śliczny

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę nie mogę wchodzić na Twojego bloga, takie u Ciebie cuda ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta nowa kolekcja ORLY jest niesamowita! Chociaż mnie bardziej urzekła (wprawdzie oceniając tylko po Twoich zdjęciach ;)) droga mleczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż nie chce się wierzyć, że lakier zmywa się prosto, wygląda jak taki który tragicznie będzie się zmywał... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten spoko, ale jest taki jeden który nooooo trafia mnie przy zmywaniu :P

      Usuń
  21. Ten lakier jest genialny! Straszliwie mi się podoba <3 Hm, a czy warstwa nawierzchniowa jest konieczna, czy po prostu użyłaś jej dla własnej wygody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciut nierówna, dlatego dołożyłam warstwę topu nawierzchniowego z nim ładnie wygląda i błyszczy :)

      Usuń
  22. Każdy top z tej serii mnie zachwyca ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics