Wibo WoW glamour sand effect #3

Czas temu było głośno o wibowskich piaskowych lakierach do paznokci. Jakoś nie wzruszyłam się na ich widok, do momentu kiedy nie poszłam do rossmanna. Bez zastanowienia zakupiłam dwie buteleczki. Nie mogłam się im oprzeć, bo są takie śliczne :))))


Nie można jednym słowem opisać koloru tego lakieru. Jest bordowo-brązowo-bakłażanowy i migocze na różne kolory różowo - złote. Po wyschnięciu lakier wysycha na chropowaty, matowy piasek. Wygląda bardzo elegancko! Nie sądziłam, że te cudo tak bardzo mi się spodoba. Jestem też zachwycona aplikacją i konsystencją lakieru, która jest na duży plus. Zniechęca mnie jedynie zmywanie, ponieważ wszystkie drobinki pozostają na paznokciach. Trzeba na prawdę dużo nerw by dokładnie zmyć lakier, ale dla efektu warto się poświęcić ;))))

Lakier oczywiście można stosować na dwa sposoby. Pierwsza wersja pierwotna w macie, taką jaką otrzymamy po bezpośrednim nałożeniu lakieru i wyschnięciu.


Wersja druga czyli połysk. Lakier pokryłam warstwą nabłyszczającego topu Orly Glosser.




Lakiery zakupiłam w Rossmannie za około 7-8zł 


Którą wersję wybieracie matt vs. połysk ?
a może macie jeszcze inne wersję tych lakierów, jak tak to podlinkujcie w komentarz :)

 pozdrawiam
antii



Komentarze

  1. I w macie i w błysku jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie wersje wyglądają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest ! Z Glamour Sand brakuje mi jeszcze tylko 02-różu :) Ten mam i baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli zagarnęłaś prawie wszystkie, no nieźle :D

      Usuń
  4. rewelacyjny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda w obu wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie połysk! Zresztą, kupiłam go z myślą właśnie o tym wykończeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Która wersja jest lepsza pytasz...
    ...chyba nie dam rady odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Nie wiedziałam, że tak pięknie wygląda w błyszczącej wersji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosyć ciekawie, w ogóle on w sobie jest bardzo ładny i tak pięknie skrzyyy :)

      Usuń
  9. Bardziej podoba mi się wersja z połyskiem. Piękny jest

    Zapraszam do mnie na rozdanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dokładnie ten to co i zawsze nakładam na niego top, po pierwsze bardziej mi się podoba a po drugie nie wchodzi mi w piasek podkład, co było dla mnie uciążliwym problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo go lubię, ale w błysku nie nosiłam, a super w nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo madra pomylilam butelki i kupilam zwykly lakier ale bardzo podobny do tego o ktorym psizesz z tym ze moj nei jest piaskowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pech, na szczęście lakiery Wibo nie są drogie to zawsze możesz dokupić ;)

      Usuń
  13. Mam go i uwielbiam ;) Jedna i druga wersja cudownie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taaak, na żywo rozkłada przeciwnika na łopatki :) też nie miałam z nim szans w rossku:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę mat :) U nas była jeszcze recenzja nr 1 ;] A ten kolorek też pokazywałam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie wersje mi się podobają i wciąż nie mogę jakoś kupić tego lakieru, bardzo mi się podoba ale niechęć do lakierów Wibo ciężko mi przełamać. Chyba przy następnej wizycie w Rossmanie skuszę się na niego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i uwielbiam ten lakier w macie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. z nabłyszczającym topem podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten lakier i go uwielbiam! Właśnie ostatnio na Sylwestra postawiłam na połysk! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten lakier bo jest cudny i napatrzeć się na niego nie mogę brakuje mi tylko takich paznokci jak Twoje :P
    Piękne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wersja błyszcząca jest piękna ;) Muszę go kupić, jak w końcu go zobacze w jakimś Rossmanie, bo na razie same puste półki po nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam piaski ale chyba bardziej odpowiadają mi maty. Chociaż ten jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się wersja matowa... błysk jest ok gdyby nie widoczne chropowatości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wersja podstawowa, matowa podoba mi się bardziej ;) Mam go i szczerze uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten kolor i uwielbiam go, ale muszę spróbować nałożyć na niego top coat, bo też fajnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piaskowe lakiery lubię zdecydowanie w wersji mat :) Połysk nie oddaje tak piaskowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kolekcja sama mam dwa i na nich chyba się nie skończy :P

    OdpowiedzUsuń
  29. w macie wygląda świetnie, ale w błysku poczarował ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. mam inny kolor i jest super :) ale ten też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. taki żuczek swietlisty ^^ robi świetny poblask :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam i ja :D Piękny lakier. Ale nie wpadłam na to, żeby zrobić z niego połysk...dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics