Mariza be chic! Onyks

Coś dla marizowych fanek, czyli ostatni lakier ze świątecznej kolekcji o nazwie Onyks
Na blogu pojawił się już Ognisty Opal i Lapis :)))


Ciemny a zarazem elegancki, w stylu glam rock!
Wykończenie a'la perłowo - metaliczne. Cieszy mnie fakt, iż nie widać pociągnięć pędzelkiem.
Lakier kryje przy dwóch warstwach.


UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

TUTAJ cała trójka :))

Dajcie znać, który Wam się spodobał Ognisty Opal, Lapis czy Onyks ?!

antii

Komentarze

  1. Piękny jest :) w takim mocnym oświetleniu nieco widać pociągnięcia pędzelka, ale wierzę na słowo, że na żywo jest to niewidoczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam obiektyw makro to wszystko uchwyci, nawet suche skórki czego w rzeczywistości ciężko dostrzec :)

      Usuń
  2. Onyks zdecydowanie najpiękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no kurcze, trudno wybrać, każdy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie wykończenia nie zawsze mi się podobają, ale tutaj fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie jakby wyglądał zmatowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny i niespotykany kolor..

    OdpowiedzUsuń
  7. Glam rock to dobre okreslenie na ten lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy i bardzo na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba najbardziej do mnie mówi lapis :) temu drugą warstwę dałabym gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, wygląda bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics