Morgan Taylor Polished Up - swatche

O lakierach Morgan Taylor słyszałam wiele, ale pierwszy raz ujrzałam je na żywo na targach Beauty Forum (wrzesień 2013). Wtedy razem z MADĄ uwiesiłyśmy się na dobrą godzinkę przy stoisku Beauty Flo i dzielnie wybierałyśmy kolory, dobrze że była z nami jej mama to wybór był znacznie szybszy i może bardziej przemyślany:P Niby klasyczne kolory, ale po prostu piękne, mogłabym mieć taką biblioteczkę lakierowych klasyków w domu, domyślam się i mówię za MADĘ, że jest zaa :)))

Pierwszy z nich, który pokażę to Polished Up. Klasyczny, kremowy, idealny pod wzorki i solo. Do szkoły, czy do biura, lakier na każdą okazję :)))


O sprawach technicznych ... Lakier ma wygodną, dużą buteleczkę. Pędzelek jest ciut grubszy niż w lakierach np. Orly, Colour Alike ale cieńszy niż w lakierach O.P.I 
Pojemność lakierów Morgan Taylor to 15ml. Cena również zachwyca, gdyż za tak dużą buteleczkę zapłacimy około 25zł, myślę że w porównaniu z lakierami Orly czy O.P.I różnica jest zauważalna, może nie bardzo wielka, ale dla nas lakieromaniaczek zawsze to coś :)) Wysycha porównywalnie do innych wyżej wymienionych emalii. 

Nakrętka oznaczona jest MT :))


Od razu powiem - dobrze, że kupiłam cztery buteleczki bo lakiery są na prawdę godne uwagi!

Mój lakier Polished Up jest w kolorze jasno różowych, ale widać w nim też fioletowe tony. Myślę, że dużo zależy od koloru naszej skóry to w jakie tony będzie wpadać. Mimo, że jest kremowy to dosyć dobrze się nakłada, nie robi pęcherzyków i nie odpryskuje na drugi dzień. Nosiłam go przez trzy dni bez odprysków. 


Jest na prawdę ładny i delikatny, a mało który delikates przypada mi do gustu ;))))  Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy, lakier nie smuży.



Jeśli jesteście ciekawi jakie inne lakiery Morgan Taylor zakupiłam to zapraszam do przejrzenia notki w  Moje zakupy z targów Beauty Forum KLIK-KLIK :)))

Teraz zauważyłam, że na blogu nie pojawiła się fotorelacja z ostatnich targów Beauty Forum, jeśli chcecie mogę przygotować, ale od razu zaznaczam, mam niemało zdjęć :)

Lakiery Morgan Taylor dostępne na www.beautyflo.pl 
Może używałyście lakierów Morgan Taylor i możecie polecić swój ulubiony kolor?

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Faktycznie jest idealny na każdą okazję :) Bardzo uniwersalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest, ostatnio choruję na takie kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień, pomimo tego, że "nudziaki" najmniej mnie kręcą, ten ma w sobie to coś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko mnie można spotkać w takich kolorach, ale jak sama mówisz ma to coś i to w nim lubię :)

      Usuń
  4. Zabawny zbieg okoliczności, bo właśnie dziś przeglądałem Morgan Taylor na Eurofashion i byłam pod wrażeniem jakie mają fantastyczne kolory! Co prawda inne kolory przyciągnęły moją uwagę, ale ten który prezentujesz faktycznie robi wrażenie :) Jak tylko minie czas mojej "autoblokady" na nowe lakiery, to zapewne jakiś sobie sprawię :D A fotki z targów chętnie zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam chętkę na dużo lakierów Morgan Taylor, ale poczekam do marcowych targów kosmetycznych! zdjęcia pokażę :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny, ja zazwyczaj nie przepadam za takimi jasnymi odcieniami, ale ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny odcień :) jak na razie mam w swych zbiorach tylko 4 lakiery Morgan Taylor, 3 z nich to oczywiście zielenie, a czwarty to cudowny New York State of Mind :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest!! Na kolejnych Targach chyba skuszę się na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, a odcień jest ciekawy jak na taki spokojny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny lakier :) elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest bardzo nietypowy, nie mam chyba takiego w swoich zbiorach! :) Morgan Taylor ma naprawdę świetną jakość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie pokaż tą relację, chętnie przejrzę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, ale mam duuuużo zdjęć i muszę okroić pokazywanie :P

      Usuń
  13. Nie przepadam za takimi kolorami, naprawdę nie w moim stylu ale ten jest po prostu boski! Urzekł mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, podoba mi się bardzo i żałuję, że moje rączki tak źle w nich wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  15. MT mają niesamowity srebrny kolor, który wygląda prawie identycznie jak Minxy na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! To jest taki kolor, którego nigdy nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. odcień jest niesamowity, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aż mi serce zabiło mocniej, cudaczek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładny i "równy"! Mam brokatowe lakiery MT i nie urzekły mnie, szybko odpryskują, trudno się nakładają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, nigdy nie miałam nic z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics