❄ My Snowflakes ❄ Projekt: Wywołaj Zimę z B for Beautiful Nails ❄

Nigdy nie brałam udziału w projektach lakierowo - zdobieniowych, ale tym razem skusiłam się :)))
Choć nie lubię zimy, to motyw śnieżynek uwielbiam!

B. ciągle marzy o śniegu, zatem niech Ci w tych górach spadnie tooona śniegu! :)))

Mani nie jest skomplikowany a wręcz banalnie prosty.
Użyłam dwóch lakierów jako bazy tj. Colour Alike Drachetka i Orly French Tip oraz naklejki wodne.
Mój prostokąt z naklejkami świątecznymi nr 303 dostępny na allegro u użytkownika
NAKLEJKI-WODNE.


Akcja trwa do odwołania, może i Wy się przyłączycie ? ;)))

http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2014/01/projekt-wywoaj-zime-z-b-for-beautiful.html

Więcej szczegółów u B. na blogu TU.

Moje wcześniejsze notki z naklejkami TU, TU, TU

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Fajne, prosty zimowy przekaz ;) Właśnie wczoraj dostałam przesyłkę od NAKLEJKI-WODNE więc dziś oficjalnie zaczynam zabawę z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam motyw śnieżynek, a te naklejki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i narobiłyście! wywołałyście zimę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne naklejki <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aleee pięknie :))
    u mnie zimę przywołałaś, właśnie podobne płatki fruwają za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super płatki:)
    Czekam na więcej, bo zimy mi mało!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne naklejki :)
    B. już pewnie cieszy się śniegiem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics