Golden Rose Carnival #14

Na przekór zwariowanej pogodzie, dziś pokażę Wam świetny top w kolorze żółtym :)))
Mowa tu oczywiście o moim odkryciu ubiegłego roku czyli Golden Rose Carnival #14!
Nie sądziłam, że taki top podbije moje serce i tak bardzo go polubię :P


Lakier nawierzchniowy z serii Carnival ma przezroczystą bazę a w niej znajdziemy kółeczka, kwadraciki i paseczki - prawie całą geometrię :P Malowałam nim na różnych kolorach. Na każdym wygląda rewelacyjnie. Niby żółty a taki uniwersalny :D 
Top nakłada się dosyć obficie, jedna warstwa wystarczy dla uzyskania podobnego efektu jak na zdjęciach. Z serii Carnival posiadam jeszcze jeden top w kolorze zielonym, który w swoim czasie również pokażę :))

Pokażę na trzech kolorach Colour Alike, kolekcja miejska PZN :)))







Ciekawa jestem, jak Wam się podoba??


To na prawdę udany top, który warto mieć. 
Oczywiście jeśli nie boimy się tak odważnych kolorów na paznokciach :)))

Macie, lubicie, który polecacie z serii Carnival ?
<3

Komentarze

  1. Nieziemski jest, i jak ładnie się prezentuje. ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest :) Muszę w końcu zainwestować w GR Carnival :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mów, że ich nie masz, przecież Ty prawie wszystko masz :D

      Usuń
  3. Mam ten kolorek ale jakoś jeszcze do niczego mi nie pasował, nie wiem czemu... Ale mam wrażenie, że jak już się przekonam to przepadnę, bo bardzo lubię żółcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię aż tak bardzo żółci, ale ten top jest wyjątkowy :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tego Carnivala :) Super wygląda na fiolecie :) ja go miałam na ciemnym graficie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółto- szara wersja wymiata:D Ja mam jednego Carnivala i chyba kupię kolejne:P

    OdpowiedzUsuń
  6. W buteleczce nie wyglądał tak ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na fiolecie i szarym wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 4 topy z tej serii i uważam, że to jedna z najlepszych serii jakie GR wydało, jak na tego typu topy spisują się świetnie, zero problemu z nakładaniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcja carnival jest nieziemska, chyba najbardziej udana :)

      Usuń
  9. ♥.♥
    Chcę go! Jak żółty nie należy do moich ulubieńców to na ten topper dosłownie się ślinię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj ten cudak nie tylko Twoje serce skradł! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi z tej serii najbardziej podoba się biały...żółty zresztą też....i pewnie gdybym weszła do Golden Rose to z chęcią przytuliłabym kilka innych....piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest ale biały jak dal mnie bardziej uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooch, cudo, też chcę, muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny! Na czerni byłby super :)
    Z serii Carnival mam 12 i jestem w nim totalnie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, mega pozytywny i ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. On wygląda super na różnych fioletach:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy efekt, szczególnie na fioletowym lakierze ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się na Koziołku podoba najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko!Na każdym kolorku super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie ta seria zupełnie nie przekonała. Ładnie by wyglądały jakby nie było w nich tych paseczków, psują cały efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi sie ta wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam i bardzo mi się podoba, chociaż biała wersja jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie oryginalny! Bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. za wiele mam już tych topów :P choc trzeba przyznać, że efekt dość wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby żółty jest kolorem, którego nie można używać w wielu połączeniach, by nie wyglądał tandetnie, a jednak ten top na wszystkim świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość lakierów z serii Carnival mi się nie podoba, ale ten żółciak i biały są świetne i trafiły na wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics