Orly Galaxy FX Milky Way

Lakier o nazwie takiej samej jak batoniki, czyli Milky Way pochodzi z najnowszej kolekcji Galaxy FX :)))
Kolekcja inspirowana galaktyką! Ciekawe, prawda ?


Są to lakiery a nie toppery! Nakłada się je samodzielnie, gdyż dwie warstwy lakieru już dobrze kryją. 
W błękitnym lakierze zatopiony jest niebieski pyłek, holograficzne, czerwone i zdaje się białe plasterki miodu różnej wielkości. Lakiery Galaxy FX są trochę bardziej wymagające w obsłudze niż pozostałe lakiery Orly ze względu na zawarte w lakierach pierdółki. Lakier jest bardzie gęstawy, aplikacja jest ciut trudniejsza. Trzeba uważać by dobrze wymanewrować w okolicach skórek. Nie miałam problemów ze zmyciem go :) Na koniec warto pociągnąć bezbarwnym top coatem.


Lakiery dostępne od dzisiaj na stronie www.orlybeauty.pl

Pozostałe lakiery Galaxy FX
Milky Way || Intergalactic Space || Starburst || Gravity Bound || Star Trooper || Black Hole
Napiszcie jak Wam się podoba :))

antii

Komentarze

  1. Bardzo się podoba! Świetny cukierkowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruba warstwa topu by mu pomogła podbić moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie zupełnie nie cierpię że go nie mam, ciekawe jak inne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobają mi się takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawie wygląda na paznokciach.. ale chyba do końca przekonana nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest, ale na ten akurat bym się nie skusiła, bo dla mnie to jednak podobny efekt np. do JJ z Golden Rose. Czekam na pozostałe swatche:D. Coś czuję, że tamte bardziej trafią w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba- wygląda słodko i oryginalnie! :)
    czekam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu lakiery! A na rynku polskim jest ich tak mało... Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, chociaż wg mnie te niebieskie drobinki sa zupełnie zbędne.
    A tak na marginesie, to mam wrażenie, że już gdiześ widziałam podobny lakier- cała kolekcja mocno czerpie właśnie z trendów indie, choć w mocno przysadzisty sposób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! I found your blog on .Its really well written and it helped me a lot.
    jeux de motos

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt, ale też bardzo podobny do któregoś lakieru Golden Rose z serii Jolly Jewels...

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki cukierkowy! uwielbiam taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności.. Baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny lakier, chciałabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie podobają mi się w nim te czerwone drobinki :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics