BioNike Defence Hydra - o lekkim kremie nawilżającym

Produkty BioNike to dermokosmetyki najwyższej jakości, łączące pielęgnację skóry oraz jej ochronę przed szkodliwymi czynnikami. Przez ostatnie tygodnie, miesiące miałam okazję używać lekkiego kremu Defence Hydra przeznaczonego do pielęgnacji skóry wrażliwej, normalnej i mieszanej . Zgadzając się na jego testy nie spotkałam się z żadną opinią, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i spróbowałam.



WŁAŚCIWOŚCI
Bardzo dobrze tolerowana pielęgnacja, która przywraca i reguluje nawilżenie skóry, ograniczając utratę wody. Gwarantuje natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie, dzięki zawartości specjalnego naturalnego kompleksu sacharydowego, który zapewnia „efekt przyciągania” tworząc, nawet przy niskim poziomie wilgoci, ciągły i trwały zapas nawilżenia. Poprawia napięcie i sprężystość skóry dzięki zastosowaniu olejów przyjaznych skórze – masła shea i oleju jojoba. Dzięki lekkiej konsystencji nie jest tłusty i szybko się wchłania. 

WSKAZANIA
Nawilżenie wrażliwej skóry normalnej i mieszanej lub z problemami alergicznymi. Doskonały jako baza pod makijaż.

SPOSÓB UŻYCIA
Stosować rano i wieczorem na twarz, szyję i dekolt, po dokładnym oczyszczeniu skóry.

***




Opakowanie:
Krem zapakowany w tekturowe pudełeczko, z którego wyjmujemy tubkę kremu. Opakowanie ma ładny i nie rzucający się w oczy desing. Po odkręceniu nakrętki, krem dodatkowo zabezpieczony jest sreberkiem, dzięki któremu mamy pewność, że krem wcześniej nie był otwierany. Opakowanie koloru mlecznego, także nie widać stanu zużycia. 

Zapach:
bezzapachowy, lecz ja wyczuwam nutę kwiatu hiacynta ( chyba już na prawdę tęsknie za wiosną :P )

Konsystencja:
lekka, śmietankowa, przyjemna podczas aplikacji




Moja opinia // działanie:
Delikatna i lekka konsystencja powoduje, że krem błyskawicznie wchłania się w skórę. Bardzo dobrze spisuje się jako baza pod makijaż, nałożony na nią podkład nie waży się, a twarz nie świeci co jest ogromnym plusem mając cerę mieszaną. Krem nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy. Sprawia, że nasza twarz jest dobrze nawilżona, jest miękka i gładka w dotyku. Kremu używałam zarówno na dzień jak i na noc. Po nocy skóra również jest dobrze nawilżona i nie jest tłusta. Nie zapycha i nie podrażnia. Zauważyłam, że przy stosowaniu tego kremu  ( oraz żelu do mycia twarzy [który jest oh i ah], o którym wkrótce coś więcej napiszę) moja twarz wygląda zdecydowanie lepiej.


Krem posiada składniki aktywne:

  • Masło Shea  poprawia napięcie skóry, a szczególnie dla utrzymania jej naturalnej sprężystości.
  • Izomerat sacharydowy pozyskiwany z glukozy, która dzięki swojej naturalnej strukturze działa jako silny regulator nawilżenia, gwarantując natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie. Wiążąc się z aminokwasami zawartymi w keratynie warstwy rogowej naskórka, tworzy „efekt przyciągania wody”, również przy niskim poziomie wilgoci.
  • Lactobacillus Casei i aleuritic acid (Biofiltr) nowe połączenie dwóch nawilżających składników aktywnych (jeden hydrofilowy, drugi lipofilowy), które wpływają na dwa główne elementy nawilżenia (naturalny czynnik nawilżenia oraz lipidów bariery naskórkowej). Efekt: działanie 2 w 1 gwarantuje natychmiastowe nawilżenie powierzchownych warstw skóry oraz głębsze nawilżenie poprzez wzmocnienie bariery ochronnej skóry, co powoduje ograniczenie TEWL (przeznaskórkową utratę wody).
Skład:  aqua (woda), C12-15 alkyl benzoate, glyceryl stearate, ethylhexyl palmitate, glycerin, butyrospermum parkii butter (masło shea - butyrospermum parkii), simmondsia chinensis oil (olej jojoba), isopropyl palmitate, cyclopentasiloxane, pentylene glycol, isononyl isononanoate, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, PEG-100 stearate, caprylyl glycol, cetearyl alcohol, sodium stearoyl lactylate, betaine, rosa centifolia water (wyciąg z róży stulistnej), saccharide isomerate, sodium hyaluronate, aleuritic acid, faex (wyciąg z drożdży), serine, acacia senegal gum, glycoproteins, glyceryl polymethacrylate, C13-14 isoparaffin, acrylamide/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, dimethicone, ammonium acryloyldimethyltaurate/VP copolymer, sodium carbomer, caprylhydroxamic acid, butylene glycol, sclerotium gum, algin, laureth-7, disodium EDTA.




PLUSY:
+ długie uczucie nawilżenia,
+ nadaje się pod makijaż,
+ twarz nie świeci się,
+ nie zapycha,
+ nie podrażnia,


MINUSY:
- cena!
- dostępność 

Moja ocena:
5/5 

Cena/ pojemność:
ok. 100zł / 50ml

Dostępność:
Apteka Pharmaland w Polkowicach i Allegro

Strona:

Krem spełnia moje oczekiwania, nawet nie spodziewałam się, że tak pozytywnie mnie zaskoczy. Drogi nie znaczy dobry, a w tym przypadku mogę rzec - rewelacyjny! Mimo wysokiej ceny polecam z całego serca dla osób z cerą mieszaną, normalną  a także wrażliwą. Nie wiem czy w przypadku cery suchej sprawdzi się, myślę że może mieć zbyt słabe działanie.

Otrzymany produkt nie wpłynął na moją ocenę.


Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy ?

Komentarze

  1. coraz więcej słyszę o tej firmie i coraz bardziej chcę w końcu dorwać coś w swoje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jestem z otrzymanych produktów zadowolona :)

      Usuń
  2. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy maja jakiś felerny produkt, skoro moja czwórka jest rewelacyjna, Twoja gdybam, że również, gdzieś jeszcze czytałam o innych polecanych produktach z tej strony, to boje się myśleć, jaką furorę może zrobić ta marka na rynku :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics