Orly, Sashay My Way + Chocoholic - swatche

Ciężko zapomnieć o świecidełkach kolekcji Flash Glam FX kiedy ciągle o nich mowa!
Dzisiaj postawiłam na duet Sashay My Way + zapomniany Chocoholic i wyszło coś takiego.


Jak sprawdził się na czarnej bazie można sprawdzić TU.


Czyż nie są one piękne???

Przykładowe publikacje: dlalejdis, magazyn drogeria, udziewczyn, lovenowe, kosmeland, kobieta30 itd.


Jeśli macie ochotę zobaczyć w jakimś innym zestawieniu konkretny Flash Glam FX to dajcie znać! 

Lakiery z kolekcji Orly Flash Glam FX dostępne na www.orlybeauty.pl

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Ładnie się prezentuje to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest znakomity, doskonały i przepiękny! Chętnie przytuliłaby wszystkie warianty z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć te wszystkie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym go dała na coś zielonego, niebieskiego albo turkusowego, bo mi się z rybkami kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z tej kolekcji są piękne :) Nie, piękne to mało powiedziane...są zjawiskowe i genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej to bym wszystkie te glittery kupiła. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie miałam czekoladowego lakieru...:) razem fajnie się prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Celowałabym w dolny rządek, z lewej strony - 3 "moje" kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię połączenia brązu i złota na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie to wygląda:) szkoda że nie mam dostępu do tych lakierków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całośc prezentuje się fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny efekt, wszystkie bym chciała przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. karnawałowy, a karnawał już się kończy :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics