Flormar, Pretty, P29 - swatche

Lakiery firmy Flormar gościły już na moim blogu. W ten sobotni poranek chciałam Wam zaprezentować kolejny lakier tej marki z kolekcji Pretty nr 29. 


To ciemna, głęboka zieleń z turkusowym shimmerem. Gdyby nie te błyszczące drobinki lakier byłby prosty i nudny, a tak dodają mu "urody". Czasami wygląda jak czarny, czasami jak granatowy, a w rzeczywistości tak jak na zdjęciu, to wszystko zależy w jakim świetle go widzimy. Pierwsza warstwa jest prawie półprzezroczysta, kolejna lepsza, a trzecia wprost rewelacyjna. Mimo tej ilości jaką nałożyłam, lakier szybko wysycha.

 
Kosmetyki Flormar możecie kupić na wysepce, więcej informacji znajdziecie TU.  
 Flormar na FB klik i klik 
 
Zapraszam również do mnie na FB 

Komentarze

  1. Ale cudowna zieleń :) Żeby nie miała tych drobinek to chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. na moją wishlistę raz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie...miałam przejść na lakierowy odwyk :D Ale ta piękność musi się przeprowadzić do mojej lakierowej szuflady :) Przepiękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow kolejny genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i zachwycający :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, właśnie fajny efekt dają te drobinki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, a pazurki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny intensywny kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest cudowny, muszę się za nim rozglądnąć na wysepce :)
    A nakładałaś jakiś lakier nawierzchniowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie nakładałam, on sam błyszczy a do tego zdjęcia robione były z lampą :)

      Usuń
  10. Lubię takie odcienie - podobny kolorek mam z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny! Nie mam jeszcze żadnego lakieru od nich...

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest to ! chcę go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam lakiery, które mają w sobie taki drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, ale nie odważyłabym się pomalować nim paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa! jaki piękny! muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentuje na paznokciach :) w butelce mało interesująco (przynajmniej dla mnie), a tu proszę! takie zaskoczenie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, piękny kolor! Jutro się chyba do niego uśmiechnę przy stoisku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny!!!! :) naprawdę - wow! - :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna głeboka zieleń. takiego koloru szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten kolor!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudo, cudo... piękny kolor to raz, mam podobny z Sally Hansen ale ten ma tyle drobinek, że się zakochałam w nim!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics