Orly, Hope and Freedom Fest, High On Hope - swatche

Za oknem wciąż zima, a ja kuszę nową wiosenną kolekcją o nazwie Hope and Freedom Fest. Może wspólnymi siłami uda nam się przegonić tą nudą i długą zimę, która wciąż do nas powraca? Na pierwszym planie zagości High On Hope. Zgodzicie się ze mną, że to najmniej wiosenny kolor z całej kolekcji, ale w gruncie rzeczy jest niesamowicie piękny i efektowny. Miliardy, tysiące drobinek to coś co go charakteryzuje.


Bazą tego lakieru jest kolor niebieski z pływającym w nim różowo-fioletowym shimmerem. Całość wygląda niczym przybrudzony fiolet, z błyskotliwymi drobinkami, które migoczą na różowo.  Lakier kryje już po dwóch warstwach, ale nie ma przeciw wskazań by dołożyć trzecią, która bardziej podbije głębię koloru.


Szybko wysycha ...


A na koniec przyjrzyjmy się jak wygląda w buteleczce, niepozornie ...


 Kolekcja dostępna od 1 marca 2013 roku na orlybeauty.com

Podoba się ??
 

Komentarze

  1. zatkało mnie! jaki extra lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, choć zapowiedź mnie nie kusiła, a teraz bardzo mi się podoba.. Nadal jednak czekam na Peaceful Opposition :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba :) I jeszcze ten jasny z tej samej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, musze go miec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, od razu lepiej :) Na pazurkach wygląda bardzo zachęcająco! :) To drugi kolor poza żółtym, który wpadł mi w oko. Śliczny :) Jak kiedyś zechcesz sie go pozbyć...to wiesz, ja chętnie przygarnę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie na szczęście nie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale mam podobny z Kiko - choć nie identyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, jeszcze takiego odcienia nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. oj podoba, podoba :) czekam az pojawia sie w sklepach i zapoluje na ten odcien :)
    ps.jakie aparatu uzywasz do zdjec?

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja myślałam że będzie bardziej granatowy. coś jak nocne niebo

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby ładny ale czegoś mi w nim brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, kojarzy mi się z nocnym rozgwieżdżonym niebem :) Muszę sobie sprawić taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że bardziej mi się spodoba. Jest ładny, ale nie powalił mnie :)
    P.S. Odważyłam się w końcu założyć swojego bloga. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics