Ważna informacja ...

Dziękuje Wszystkim dziewczynom za wzięcie udziału w konkursie "Wygraj kolekcję LDZ & utwardzacz diamentowy by Colour Alike". Domyślam się, że dla większości zadanie konkursowe przysporzyło problemów, ale następnym razem, jeśli będą chętne na konkurs postaram się by to było coś prostszego. Zadanie było nie banalne a odpowiedzi również na poziomie. Długo zastanawiałam się, której z Was przyznać nagrodę, gdyż tylko mam ją jedną. Podobały mi się zarówno Wasze wypowiedzi (pięknie potraficie pisać o swoich miastach) jak i prace. 
Nie mniej jednak, nie mam już wątpliwości i nagroda pełni zasłużona wędruje do 

Yasinisi


Yasinisi mieszka w Poznaniu. 
Koziołki są symbolem Poznania. Co dziennie o godzinie 12 w południe na starówce  można spotkać dwa trykające koziołki.

Pomysł świetny, 
gratuluję zarówno pomysłu jak i malarskiego talentu!

Mail już do Ciebie leci ...

Komentarze

  1. z jednego fyrtla my som :D
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca ;]
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee nie miałam szans bo nic nie zmalowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznań rządzi!!! :D
    gratulacje, praca przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, ale cudeńko zmalowała :D nagroda w pełni zasłużona, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko zobaczyłam, że Yassini się zgłosiła, to byłam pewna, że będzie coś ładnego :P Szkoda, że moje połamane pazurki nie pozwoliły na zmalowanie niczego, ale oczywiście piszę się na kolejne konkursy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagroda należy się jak najbardziej :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) extra zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne koziołki :) Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! śliczne koziołki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie przeczytałam maila.. Nadal jeszcze nie wierzę.. :D
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, no a dziewczynom za miłe słowa.. Fajnie, że moja praca się podoba.. Nic tak nie motywuje do pracy nad kolejnymi malunkami jak uznanie z waszej strony :)

    Ps. Mail już wysłany :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics