Soraya, Nawilżanie & Dotlenianie, Tonik odświeżający

Muszę się pochwalić, że w ostatnim czasie nie natrafiłam na żaden bubelowy tonik. Dziwne, bo pierwsza połowa ubiegłego roku była dla mnie niezbyt sprzyjająca co do felernych kosmetyków pielęgnacyjnych.  Dziś chciałam podzielić się z Wami wrażeniami na temat toniku odświeżającego marki Soraya. Nigdy wcześniej nie używałam toników tej firmy. Z rossmannowskiej półki wzięłam go w ciemni i traf okazał się być bardzo dobry.


Od producenta:
Dzięki łagodnej, bezalkoholowej formule wzbogaconej o kwas hialuronowy tonik delikatnie łagodzi i nawilża i wygładza skórę. Oczyszcza ją z pozostałości makijażu oraz toksyn sprawiając, że odzyskuje ona świeży wygląd, staje się wypoczęta i odprężona. Redukuje skutki zmęczenia i stresu.


***

Opakowanie:
Przezroczysta, niebieska butelka z ładną naklejką.

Zapach:
Intensywny, ale świeży


Skład:


Moja opinia:
Tonik kupiłam przypadkowo robiąc zakupy w Rossmannie. Używało się go całkiem przyjemnie ( w chwili obecnej już się skończył). Kosmetyk ma lekką, przyjemną formułę i nie zawiera alkoholu co jest jego dodatkowym plusem. Przemywanie twarzy płatkiem  sprawiało uczucie odświeżenia i orzeźwienia, a skóra była dosyć gładka. Tonik w żaden sposób nie podrażnił mnie, dodatkowo nawilżył. Nie dawał uczucia ściągnięcia, nie wysuszył. To dosyć dobry tonik, dlatego go polecam.

Pojemność:
200ml

Cena:
ok 8-9zł

Moja ocena:
5/5


Soraya posiada całą serię kosmetyków Nawilżenie&Dotlenienie, 
ciekawe czy tak samo dobra jak ten tonik


(źródło: uroda i zdrowie)

Używałyście któregoś z powyższych kosmetyków, a może coś konkretnego polecacie z Sorayi ??

Komentarze

  1. Dużo dobrego słyszałam o tonikach z tej firmy. Ja bardzo lubię te z Ziaji, ale chyba spróbuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic od nich, ale kusisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go używałam, był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics