Konkurs! Wygraj kolekcję LDZ & utwardzacz diamentowy by Colour Alike

Obiecałam i słowa dotrzymałam. 
Zapraszam wszystkie czytelniczki mojego bloga do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez portal ecosmetics.blogspot.com i Colour Alike.

Do wygrania kolekcja lakierów Colour Alike LDZ i utwardzacz diamentowy!


Aby wziąć udział należy:
  • być publicznym obserwatorem bloga
  • polubić fanpeg'a colorowo // antiii ( nie jest warunkiem koniecznym choć mile widzianym)
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi " Napisz w jakim mieszkasz mieście i zachęć Colour Alike do zainspirowania się miastem, w którym mieszkasz lub które lubisz".  Uwaga! Forma pisemna, kolaż, filmik yt, manicure. Zadanie wykonywane jest wyłącznie na konkurs ecosmetics i colour alike.
  • w komentarzu należy napisać: pod jaką nazwą obserwujesz na blogu / fb, odpowiedzieć na pytanie konkursowe, zaś ewentualny załącznik należy przesłać pod wskazany mail: ecosmeticsy@o2.pl z dopiskiem "konkurs". Każdy mail powinien być podpisany.
  • zapoznać się z regulaminem 

Regulamin:
  1. Konkurs organizowany jest przez blog ecosmetics i Colour Alike.
  2. Konkurs jest dla obserwatorów bloga ecosmetics .
  3. Czas trwania konkursu od 03 lutego do 24 lutego 2013 roku.
  4. Komisja konkursowa, czyli ja, wybierze jedną osobę, która w najciekawszy sposób przedstawi zadanie konkursowe.
  5. Fundatorem zestawu lakierów jest Colour Alike.
  6. Wysyłka tylko na polskie adresy, którą pokrywam ja.
  7. Nagrody są nowe i nie podlegają reklamacji.
  8. Jedna osoba, jedno zgłoszenie.
  9. Osoby biorące udział, muszą mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców
  10. Wyniki zostaną ogłoszone 25-28 lutego 2013 roku na blogu ecosmetics .
  11. Udział nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004r. Nr 4, poz.27 z późn. zm.).
  12. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.

Colour Alike zainspirowało się miastem Łódź, 
może czas byś zachęciła ich do swojego ?

Zapraszam
antiii&colour alike

Komentarze

  1. Obserwuję jako: K.O.T.
    Mieszkam w Zielonej Górze i uważam, że jest to miasto pełne inspiracji.
    Zielona Góra znana jest w całej Polsce z Winobrania, cudownego święta wina i zabawy.
    Zielona Góra ma też piękny zabytkowy deptak, cudowną Palmiarnię otoczoną winnicami. Bachusa i gromadkę Bachusiątek czuwających nad mieszkańcami.
    Miasto otoczone pięknymi lasami i żyjące koszykówką i żużlem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ale cudne nagrody.. Eh.. Szkoda, że nie mam talentu pisarskiego, ale pomyślę.. Może coś uda mi się wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musi być talent pisarski, czyt. szczegóły zadania :D

      Usuń
  3. Obserwuję jako Ewa Karpik
    Mail: karpik.ewa@gmail.com

    Ja zaproponowałabym Lublin. Mimo, że nie pochodzę z Lublina, bardzo lubię to miasto. Mamy tu wiele pięknych i uroczych miejsc do zwiedzania, które z całego serca polecam! Uliczki Starego Miasta i wiele knajpek i restauracji stwarzają taką atmosferę, że aż chce się tam wracać! Lublin, to również miasto krzyżowania się wielu kultur. Organizowane są różnokolorowe festiwale kulturowe, które sprawiają, że Lublin tętni życiem! Najbardziej ze wszystkich chciałabym polecić Carnawal Sztuk - Mistrzów! Tylu kolorów i ciekawych ludzi z całej Europy nigdy nie widziałam w jednym miejscu na raz! Lublin jest moim zdaniem jednym z najpiękniejszych polskich miast. Szkoda, że jeszcze tak bardzo niedocenionym..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to muszę pomyśleć co wykombinować kocham te lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwują jako maddzik
    mail: maddzik.blog@gmail.com
    Łódź o każdej porze roku mieni się innymi kolorami, ta kolekcja pasuje w sam raz na zimę i jesień, natomiast ja pokusiłabym się o stworzenie letniej kolekcji. Postawiłabym na ciepłe, nasycone kolory tworząc z nich tęczę. W sam raz na nadchodzące coraz cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się też zgłoszę, mam nawet pomysł nieliteracki ale póki co rozłożyła mnie choroba więc jego realizacja musi poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne nagrody!!! Mieszkam w Łodzi a Łódź już była... ;) może pomyślę o innym mieście, albo o innej Łodzi odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały dzień myślałam dziś o tym konkursie, jak zachęcić do miasta i już wiem :P, nawet bez Twojego zachecania. Mam nadzieję, że fb nie jest obowiązkowy, bo mam zawieszony, ale obserwowałam.

    Póki co obserwuję jako dzolls, mój mail: dzollsisko@gmail.com.


    Na maila wysyłam załącznik-uzasadnienie i bardzo proszę o info, czy dotarło ;)


    Pozdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Anna Pietruszewska
    Na FB jako: Ania Pietruszewska

    Zaproponowałam graficzne przedstawienie Poznania - mailowo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No skoro zachęcasz, to zgłaszam się na ochotnika :)
    obserwuję jako: Chilli lub Kamila L.
    mail: meandmyendorphine@gmail.com

    Miasto, w którym mieszkam? Nieee, to sobie odpuścimy:) Miasto, w którym pracuję? O, tutaj opowiem Ci bajkę. Bajkę o Radomiu :)

    R- raczej nie kojarzy się dobrze...
    A- a jednak coś w nim jest, a jednak...
    D- dzieje się tu: raz dużo, raz mało, a internet o nas wie i pamięta :)
    O- ooo! O chytrej Babie z Radomia na przykład O.o Ale ale...
    M- mamy tutaj dużo Biedronek, mamy Lidle i Rossmanny, mamy Galerie :)

    To właśnie tak widzę kolekcję RADOM w Color Alike :)
    Marketowo, kolorowo :) dość szarzyzny, niech kwitną neony, niech błyszczą brokaty, niech się mienią cekiny. Tandetnie? W życiu!! Na bogato? O tak! Aby nikt już nie powiedział, że baby z Radomia są chytre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: karcia2910
    mail: goreckakara@gmail.com
    polubiłam na fb jako: Karolina Górecka

    Nie mieszkam w mieście ale moją propozycję oparłabym na mieście, do którego wracam z sentymentem ponieważ spędziłam tam najlepsze chwile swojego dotychczasowego życia.
    Kielce - dość małe miasto, które przez ostatnie kilka lat bardzo zainwestowało w swój rozwój, szczególnie w rozwój handlu. Powstały dwa obiekty handlowo-kulturowe, które cieszą się ogromną popularnością i ściągają do miasta sporą ilość mieszkańców województwa świętokrzyskiego. Centra handlowe są bardzo nowoczesne, sukcesywnie podążają za najnowszymi trendami.
    Kielce są też miastem studenckim. Brać studencka poszerza się a co za tym idzie miasto ewoluuje. Politechnika Świętokrzyska inwestuje w siebie i swoich studentów, kilka lat temu na jej ścianach powstało ciekawe graffiti, które samo w sobie mogłoby być inspiracją dla nowej kolekcji lakierów Colour Alike.
    Myślę, że Kielce są jeszcze mało znane w Polsce, trudno jest mu rywalizować z takimi miejscami jak stolica czy Wrocław ale sądzę, że jest ono warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję Patrycja P
    mail ziomalka@opoczta.pl
    Lubię Patrycja Pomarańska

    Chciałabym zaproponować moje miasto rodzinne które niestety widuję rzadko z powodu przeprowadzki na drugi koniec Polski. Mam na myśli miasto Bartoszyce! Położone w województwie warmińsko-mazurskim jest pięknym połączeniem starych kamieniczek z nieokiełznaną siłą matki natury! Miasto głównie składa się z kamienic za to za nim rozciągają się lasy, pola i jeziora jak to przystało na Krainę Wielkich Jezior! Wielu może wydawać się nijakie lub podobne do wielu innych miejscowości jednak gdy przyjdzie się mniej znanymi ulicami i obżerzami, wejdzie się do małych knajpek można zobaczyć jego czar. :)

    Na maila wysłałam mix zdjęć przedstawiający naturę z tamtych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Karo,
    na facebooku lubię jako Karolina K.
    mój mail to: oczamikaroliny@poczta.fm

    Mieszkam w Piekarach Śląskich, ale myślę, że lepszą inspiracją do stworzenia lakieru byłby cały Górnośląski Okrąg Przemysłowy niż tylko moje miasto. To dlatego, że samo w sobie jest dosyć małe, a poza tym wszystkie miasta GOPu są ze sobą silnie związane i tworzą jedność.
    Na Śląsku, jak powszechnie wiadomo, wydobywa się węgiel kamienny, nazywany niegdyś przez rodowitych Ślązaków "czarnym złotem". To nasza duma i coś, co odróżnia nas od innych regionów w Polsce. Dlatego wyobrażam sobie "śląski lakier" jako czerń ze złotym, ale widocznym shimmerem, co nadałoby mu głębi i sprawiło, że nie wyglądałby zwyczajnie i płasko na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako sauria80
    Na FB lubię jako sauria80world
    mój mail to: sauria@wp.pl

    Warszawa, nasza stolica, niby tak szara a jednak pełna barw milionów ludzi
    Z wszystkich stron kraju, ze świata nawet, różnych kolorów oczu i skóry
    Centrum, istny jarmark Warszawa, rewia mody i blask wielkiego miasta
    Nocą Warszawa też jest wspaniała, Nowy Świat i tysiące świecących lamp

    Jak Wisła szeroka, ciągnie się niebieską wstążką wśród zielonych barw
    Nadwiślańskich drzew i plaż, gdzie każde ziarenko jest na wagę złota
    A na niebie sznur ptaków, w parkach za to pełno kaczek roześmianych
    Jest też ZOO i misie i kupy też są, śmieci i butelki porozrzucane

    Pełno metalicznych samochodów, czerwone autobusy i żółte tramwaje
    I barwy biało-czerwone, nasz Stadion Narodowy jak koszyk wiklinowy
    Blokowiska z lat 80-tych i te nowo powstałe, architektoniczny cud
    Galerie handlowe ze szklanymi wystawami, kina i wielkie ekrany

    Miasto tak różnorodne jak każdy z nas, pełno sprzeczności
    Z jednej strony paleta szarości, z drugiej kolorowa tęcza
    To by było najlepsze rozwiązanie, lakiery połączone w pary
    Zmieniające barwy, świecące w ciemności lub iskrzące brokaty


    OdpowiedzUsuń
  15. No skoro talent pisarski wymagany nie był, to spróbowałam i ja swoich sił :)

    Obserwuję jako Yasinisi
    FB: Yasinisi (colorowo zdaje się, że także Marta Ś.)
    mail: sniezynka7@gmail.com

    Jako rodowita poznanianka wysłałam paznokciową wersję "reklamy" mojego ukochanego miasta.. Daj proszę znać czy mail dotarł.. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja!
    Obserwuję jako Piontkowa
    FB: Marta P.
    mil: piontkowa@gmail.com


    Pochodzę z okolic Kalisza i sądzę, że to miasto może stać się wspaniałą inspiracją dla kolekcji lakierowej stworzonej przez Colour Alike.
    Myśląc o kaliskiej kolekcji od razu zaczęłam się zastanawiać co mogłoby stać się inspiracją, a także jakie miejsca, jacy ludzie lub jakie przedmioty kojarzą się tym miastem osobom, które nie znają tych okolic. Od razu miałam gotowe pomysły na kolory lakierów, które idealnie pasowałyby do tej kolekcji :-D Kalisz, jak każde miasto o bogatej historii ma wiele miejsc, które są jego wizytówkami, np. ratusz, pomniki, muzea, itp. Ja chcę zainteresować Was tym, co może wydać się znajome osobom z całej Polski.
    Pierwszym skojarzeniem jest dla mnie fakt, że Kalisz uważany jest za najstarsze miasto w Polsce, w starożytności przebiegał przez niego tzw. Szlak Bursztynowy łączący kraje basenu Morza Śródziemnego i kraje nadbałtyckie. Wyobrażam sobie lakier w kolorze bursztynu, przenikające się odcienie, głębie barwy i iskrzące drobinki widoczne w słońcu.
    Kalisz słynie z fabryki „Haft” – producenta firan i koronek. Prawdopodobnie większość z nas pamięta nasze babcie tworzące przy pomocy nitki i szydełka małe cuda. Białe i wykrochmalone misterne wzory serwet i obrusów są do tej pory ozdobą wielu domów. I tu oczyma wyobraźni widzę idealny biały lakier do paznokci: czysta biel, idealne krycie i trwałość Colour Alike. Na rynku jest oczywiście wiele lakierów w tym kolorze, ale daleko im do doskonałości :-/
    Chyba każdy Polak kojarzy markę „Winiary” i ich najsłynniejszy produkt: majonez. Winiary to kaliskie osiedle, na terenie którego znajduje się ta fabryka. Lakier w mojonezowym kolorze – hmmm… To brzmi ciekawie i pysznie :-)
    Jeżeli jesteśmy już przy tematach kulinarnych, to muszę wspomnieć oczywiście o batonach „Grześki”, których fabryka także mieści się w Kaliszu. Lakier w kolorze czekolady, może jakieś drobinki – to też brzmi ciekawie :-D
    Jedną z najsłynniejszych instytucji w Kaliszu jest Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego. Symbolem teatru od antyku są dwie maski: jedna przedstawiająca postać uśmiechniętą, a drugą zasmuconą. Myślę, że idealny byłby tutaj czarny lakier holograficzny. W zależności od natężenia światła zmieniałby się tak, jak aktorzy w teatrze.
    To tylko część moich skojarzeń i propozycji, ale mam nadzieje, że dzięki nim ktoś zainteresuje się Kaliszem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bym zapomniała!
    Obserwuję jako annawanna
    mail feriabarw@gmail.com
    lubię na FB colorowo i antiii jako Anna P.
    Wysyłam już mail z załącznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W końcu i ja się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Poziomka :)
    Widzę tu dziewczyny z różnych regionów i miast, natomiast ja chciałabym zgłosić swoje rodzinne miasto, czyli Sosnowiec i tymże miastem mogłoby zainspirować się Colour Alike. :) Dlaczego ? Załącznik poszedł na maila :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako jubileeline, a odpowiedź jest na mailu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Beat., profile na fb jako Beata S. mój email: wesola92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics