Orly, Hope and Freedom Fest, Spring 2013

Najnowsza kolekcja Hope and Freedom Fest to zastrzyk nadziei i wolności na paznokciach. 
Cała kolekcja utrzymana jest w duchu młodości i wolności
To sześć kontrastowych lakierów, które zachwycają pięknymi odcieniami jasnych pasteli, brokatów oraz żywych kremów dając świeży, oryginalny i pełny wdzięku manikiur. 
Pora na przebudzenie i nowy etap życia z wiosenną kolekcją lakierów. 




Krótki film z sesji zdjęciowej do kolekcji Hope&Freedom Fest

 Kolekcja dostępna od 1 marca 2013 roku na orlybeauty.com
a dziś przedpremierowo możecie zobaczyć na moim blogu jeden z nich, 
KTÓRY ?

Komentarze

  1. High On Hope jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym chciała zobaczyć peaceful opposition albo elation generation :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zobaczyć peaceful opposition :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolekcja- zwłaszcza zielony, żółty i niebieski przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podoba się mało wiosenny high on hope :) jestem ciekawa, co znajdzie się w miniaturkowym zestawie, bo kolekcja jest bardzo ciekawa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żółty jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peaceful Opposition prosimy!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są, ta miętka super oraz ten najjaśniejszy.
    marzenie dorwać taką kolekcję ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne :) W oko wpadły mi: żółciak, niebieski, czerwony i zieloniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście podobają mi się tylko dwa odcienie: żółć i zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peaceful Opposition.. Please !!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boho Bonet podoba mi się, ale wydaje się być dość podobny do Budepesztu OPI. Ja bym chętnie zobaczyła Peaceful:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę...a mnie na pierwszy rzut oka nie zachwyciło :( Może ten żółty trochę. Szybko pokaż na pazurkach, coś czuję, że wtedy się zakocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co na to Twój portfel hihi :D

      Usuń
    2. Mój portfel modli się, żeby mi nic w oko nie wpadło :D
      A i domek dla lakierów błaga o remont i budowę nowego pomieszczenia :P

      Usuń
  14. piękna kolekcja, muszę pomacać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na BF tam będziesz mogła pomacać :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics