Kilka ważnych ogłoszeń dotyczących Beauty Forum, Konkursu, eWymiany

Mam dla Was kilka ważnych ogłoszeń ...

Po pierwsze, niedługo odbędą się Targi BEAUTY FORUM 
9-10 marca 2013r.


Warto zaopatrzyć się wcześniej w bilet

Ceny biletów w przedsprzedaży:  9,00 zł bilet jednodniowy ulgowy - dla studentów
15,00 zł bilet jednodniowy ulgowy z Kartą Gościa
17,00 zł bilet jednodniowy normalny (w kasie: 27,00 zł)

więcej informacji na stronie

Wybieracie się ?

***

Po drugie, na blogu obecnie trwa konkurs, w którym do wygrania 
kolekcja LDZ by COLOUR ALIKE + utwardzacz diamentowy.

Do konkursu przystąpiły zaledwie dwie osoby, a szkoda bo starałam się bardzo o nagrodę dla WAS...
Nie wiem czy zadanie jest trudne, czy może nagroda kiepska :| ?
Z tego co wiem, to lubicie lakiery Colour Alike ...
Jeśli to zadanie sprawia trudność napiszcie, a zmienię, choć wydawało mi się ciekawe ...

więcej informacji KLIK - KLIK

***
Po trzecie, w zakładce eWymiana nadal trwa wyprzedaż lakierów
zainteresowane osoby zapraszam


Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Dobrze, że przypomniałaś o konkursie :) Muszę znaleźć chwilkę czasu na spacer po moim miasteczku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączę:) Mam już zakładkę, więc nie zapomnę, tylko chwilowo nie miałam czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie temat jest zbyt trudny :) jak byś dała jakiś konkretny konkurs lakierowy to by nie było problemu, a tak to ja nie podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na targi się wybieram tylko nie wiem jeszcze czy w sobotę czy w niedzielę,a o konkursie zapomniałam, a wierz mi, mam chrapkę na kolekcję CA:P Jak mnie natchnie to się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja link do konkursu mam otwarty, tylko aktualnie szukam inspiracji w mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Zdecydowanie wybieram się na targi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że przypomniałaś o konkursie, bo nagroda super ;) coś na pewno wyskrobię ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics