Delia Cosmetics, Coral Airepair odżywka do paznokci 10 w 1 + nawilżający krem do skórek i paznokci

Kto czyta mojego bloga wie, że sporadycznie używam odżywek do paznokci. Jeśli już taką posiadam używam głównie solo, kiedy nie chcę malować paznokci bądź służy mi jako baza pod lakier. Od pół roku używam odżywki Delii i myślę, że nadszedł czas by ją tu i teraz pokazać oraz napisać o niej kilka słów. 
Czy dobrych, to się okaże.

 

Profesjonalna odżywka do paznokci.
Odżywka CORAL AIRepair 10 w 1 zawiera unikalną recepturę, której skład oparty o spektakularne w działaniu składniki aktywne gwarantuje doskonałą regenerację i intensywne odżywienie zniszczonych paznokci.


Problem z paznokciami:
miękkie, osłabione, łamliwe, cienkie, kruche, zniszczone, rozdwajające się, matowe, 
pękające, o nierównej płytce ?
Rozwiązanie:
Profesjonalna odżywka do paznokci 10 w 1

STOSOWANIE ODŻYWKI:
Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na płytkę paznokcia. Po 4 dniach zmyj nałożone warstwy i proces rozpocznij ponownie. Regularne stosowanie zapewnia lśniący i zdrowy wygląd paznokcia. 
Preparat może być stosowany jako transparentna baza podkładowa (base coat) oraz nawierzchniowa nabłyszczająca (top coat)

***



Moje refleksje na temat odżywki do paznokci:
Odżywka ma ładny, naturalny kolor w odcieniu różowym. Na paznokciach wygląda na przezroczystą, transparentną, lecz po jej nałożeniu paznokcie otrzymują poświatę "zdrowej płytki" paznokcia. Konsystencja była przyjemna dopóki odżywka nie zgęstniała. Niestety, ale po pół roku produkt nadaje się do wyrzucenia. Produktu zużyłam do cyfry na opakowaniu "10". Lakier był wydajny, bo używałam go każdego malowania paznokci. Szybko wysychał, a paznokcie ładnie błyszczały. Myślę, że ten produkt mogłyby lepiej zrecenzować osoby, które mają problem z paznokciami (kruche, łamliwe, rozdwajające się itd.), dlatego też produkt recenzuję pod kątem moich paznokciowych zapotrzebowań .

PLUSY:
+ zdrowy wygląd
+ naturalny kolor
+ połysk
+ nie odpryskuje

MINUSY:
- szybko zgęstniał

Moja ocena:
3/5

***


Nawilżający krem do skórek i paznokci

Nawilżanie skórek i paznokci to czynność, którą robię co najmniej raz dziennie. Tak, na tym punkcie też mam bzika! Codziennie sięgam po oliwki, które wcieram w skórki, paznokcie ( może o tym napisze w oddzielnym poście). Przejdźmy do tematu produktów Delii.

Do opakowania został dołączony nawilżający krem do skórek i paznokci.

Krem o innowacyjnej formule przeznaczony do pielęgnacji suchych skórek i kruchych paznokci. Dzięki zawartości masła Shea, wit.E i wosku pszczelego, krem zapobiega utracie wilgoci naskórka, wspomagając utrzymanie prawidłowego poziomu jego nawilżenia.
Formuła wzbogacona została o olej migdałowy i pantenol tworzące warstwę ochronną, gwarantując skórze miękkość i elastyczność, a paznokciom wzmocnienie i wygładzanie płytki. Specjalnie dostosowany aplikator ułatwia precyzyjne nałożenie kremu na wybrane miejsca. Codzienna, systematyczna pielęgnacja skórek zabezpieczy je przed pękaniem i podrażnieniami, a paznokciom zapewni zdrowy wygląd.

SPOSÓB UŻYCIA KREMU:
Delikatnymi ruchami wmasuj krem w paznokcie i skórki wokół paznokci i pozostaw do całkowitego wchłonięcia. Po nałożeniu kremu nie maluj paznokci.

Moje refleksje na temat nawilżającego kremu do skórek i paznokci:
Kremik mieści się w małej tubce o pojemności 5ml. Maleństwo! Tubka jest stojąca dlatego krem dobrze spływa. Posiada wygodny aplikator co widać na wyżej załączonym zdjęciu. Pachnie słodko i owocowo, zapach zupełnie nie mój, ale ujdzie w tłoku. Konsystencja bardzo lekka. Okej, na tym koniec dobrych zalet. Mając do czynienia z innymi produktami do pielęgnacji skórek i paznokci mam już pewne porównanie co do sposobu ich działania. Nie zauważyłam, aby krem w ogóle nawilżał. Smaruję nim bo smaruję, ale on nie nawilża, jedynie delikatnie natłuszcza a to różnica. Efekt jest chwilowy i bardzo ulotny. A to przecież głównie o to chodzi w jego działaniu. 

PLUSY:
+ wygodny aplikator, opakowanie

MINUSY:
- brak nawilżenia
- słodki zapach

Moja ocena:
1/5

__________

Jakich odżywek używacie ?

Komentarze

  1. 8w1, 10w1, ciekawe, kiedy padnie kolejny rekord :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że ten kremik do skórek nie nawilża :(

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywka ciekawa, ale co do kremu.. przestałam wierzyć, że istnieje krem, który faktycznie działa nawilżająco na skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że krem do skórek się nie sprawdził. Mi by się coś takiego przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a o kremiku do skórek były takie pochlebne opinie..no cóż, widocznie nie u każdego się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ludzi, tyle opinii, nic nie poradzę że u mnie nie działa :)

      Usuń
  6. Widzę, że nie warto sobie zawracać głowy... za to z niecierpliwością będę czekać na posta o pielęgnacji skórek!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię niektóry lakiery delii, ale ich odżywki w ogóle na mnie nie działały..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak coś jest do wszystkiego, to z reguły jest do niczego :D Choć ta odżywka może nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam regenerum i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że krem się nie sprawdził. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam odżywki z Eveline paznokcie twarde jak diament bo ona się u mnie naprawdę sprawdza na zmianę z odżywką utwardzającą z Sensique, która jest taka sobie. Jeśli chodzi o topy to teraz jestem na etapie używania Essie good to go ale zaczyna mi już troszkę gęstnieć co mnie niepokoi bo pewnie będę musiała go niedługo wyrzucić nie zużywszy do końca. Natomiast używałam topa z Eveline 3w1 i on nie zgęstniał w ogóle. Kiedyś używałam też kuracji NailTek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam obecnie odżywkę z Essie Grow Stronger. Do nawilżania skórek używam olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics