Mariza Brillant #7672 - swatche

Skromny, subtelny i pełen błysku to nowy lakier Mariza Brillant o nr 7672!


Blady róż z kroplą fioletu o wykończeniu delikatnie holograficznym.
Lakier idealnie się nakłada, nie smuży, nie robi pęcherzyków. Na paznokcie nałożyłam trzy warstwy.
Dwie również wystarczą, ale efekt będzie kolorystycznie mniej nasycony.



Lakier nadaje wysoki połysk. Nie odpryskuje. 


Już po pierwszym użytku bardzo się polubiliśmy!

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Komentarze

  1. Wow! prześliczny jest, niby błyszczący niby holo a jednak takki subtelny i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam apetyt na grafit i granat z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mógłby lepiej kryć, ale generalnie jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny kolor... rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor chociaż wolałabym na końcówkach bądź jednym paznokciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny *.* Mam dwa z tej serii i uwielbiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny. Chyba muszę się przyjrzeć lakierom tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest naprawdę piękny, ale jak dla mnie zdecydowanie za słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor:) Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt holo faktycznie delikatny, ale muszę przyznać że ten lakier ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze. Cudo.. Ostatnio zdecydowanie ciągnie mnie do błyskotek.. Zwłaszcza holo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. prześlicznie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nie lubię różu tak ten jest oryginalny :) ale to krycie troszkę kuleje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super efekt...takich mikro śnieżynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow ten kolor jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje każde wejście na blog kończy się dodaniem kolejnego produktu na listę zakupów,
    Mój portfel tego nie wytrzyma :D
    A w wolnym czasie zapraszam na mój blog http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, przepiękny jest. takie delikatne cudooo

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że trochę prześwituje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. W katalogu nie wygląda tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda na paznokciach! :) Ogólnie mariza ma w swojej ofercie dobre lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics