Orly, Hope and Freedom Fest, Peaceful Opposition - swatche

Peaceful Opposition różni się od wszystkich innych lakierów tej kolekcji ze względu na wykończenie. Jednym słowem jest trochę nie typowy. W śnieżno białej mlecznej bazie, niczym transparentnej pływają srebrne i białe kwadraciki.


Przepraszam za ciut krótszego środkowego palca, ale zwyczajnie podczas pracy się uszkodził i musiałam go spiłować, czasami tak bywa. Jeśli Wasze płytki paznokci są ciut żółtawe i niezbyt ładne, proponuję pod lakier nałożyć cienką warstwę mlecznej odżywki lub bazy, w zależności co macie na stanie tak by efekt był ładny a paznokcie wyglądały naturalnie i zdrowo.


Nałożyłam dwie warstwy lakieru, które błyskawicznie wyschły. 


Kolekcja dostępna od 1 marca 2013 roku na orlybeauty.com

Co sądzicie o takim kolorze, wykończeniu, przekonuje Was? 

Na prośbę pomalowałam paznokcie kolorowymi lakierami i nałożyłam warstwę Peaceful Opposition, wyszło coś takiego ... 
Biały, nudziak faaaaajny, ale reszta nie podoba mi się...



:))))

Komentarze

  1. Zdecydowanie weselnie wygląda w tej wersji ;>
    Śliczny (o dziwo XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się chyba oO Cudowny, najładniejszy lakier jaki widziałam w ciągu ostatnich tygodni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się. Na zwykłym białym lakierze wyglądałby świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie nigdy nie podobają mi się paznokcie, jak jest brokat i widać płytkę, ale tu jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zawiodłam.. Brak mi w nim krycia.. Gdyby nie to, bardzo by mi się podobał..

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się i to bardzo!
    A jest szansa, żebyś go pokazała na jakimś innym lakierze/lakierach? :-) plizzz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na jakim byś chciała.

      Usuń
    2. :-D pomyślałam w pierwszej chwili o czymś jasnym (róż, błękit) ale na czarnym też bym mu się przyjrzała. Lakier podoba mi się strasznie i jestem bardzo ciekawa jego potencjału :-)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! :-)

      Usuń
  8. Ja zdecydowanie preferuję pełne krycie i ten użyłabym tylko na jakiś lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :)) Uroczy ale nie nachalny z tymi brokacikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały ! :D Jestem bardzo ciekawa jak bedzie wyglądał na jakimś kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, ale bardziej na zimę, niż na wiosnę - mnie kojarzy się z płatkami śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie przepadałam za przezroczystą bazą i zatopionym w niej brokacie, ale tutaj to połączenie mi się baardzo podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich paznokciach wygląda bardzo fajnie, moja płytka jest bardziej różowa, pewnie by wyszło o wiele gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatny :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny :O Na Twoich paznokciach wszystko wygląda tak ekskluzywnie :P jeszcze raz BOMBA !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten mnie nie powalił :( Teraz idę zerknąć na ten słoneczny żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takiego cuda to ja jeszcze nie widziałam *_*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics