MIYO mini drops, lakier zapachowy Raspberry 30 - swatche

Różowy z drobnym, złotym brokatem, do tego pachnie malinami, 
mowa tu o lakierze z kolekcji zapchowej MIYO mini drops Raspberry.



Wspaniale się nakłada i kryje przy dwóch cieniutkich warstwach. Po umalowaniu paznokci lakier zaczyna pachnieć. Pachnie trochę sztucznie ale to raczej normalne, bo wiadomo że nie będzie pachnieć świeżymi malinami. Zapach jest ulotny, ale trochę go czuć ;-)



Lakier sam w sobie ma wysoki połysk co jest dodatkowym atutem.


Lubię go!

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Szkoda ze nie ma juz tych lakierów w sprzedazy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, może się na niego skuszę, jak go znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba :) szkoda, że nigdzie ich nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo chciałam go mieć... :-( jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy aż do bólu ^^ Chętnie bym przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takie odcienie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie lakiery Miyo nie kręcą ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, zresztą, cała kolekcja mnie ciekawiła, ale nie zdecydowałam się na nią. A kiedyś trafiłam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam pojęcia, że MIYO ma zapachowe lakiery!
    śliczne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, taki słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachowy lakier... tego jeszcze u mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny! Chętnie gdzieś takiego zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! Mam podobny i ostatnio cały czas gości na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek ale mi przebarwił płytkę

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę nie wiedziałam, że Miyo ma zapachowe lakiery! Dzięki za oświecenie :D Kolor ładny, ale te złote drobinki...muszę mu się przyjrzeć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda, tak cukierkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przypomina mi strawberry fields od China Glaze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek. Ślicznie się prezentują te drobiny.
    Musze w mojej mini drogerii zobaczyć na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie piękne, lakier też. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny jest, nie lubię różu, ale ten delikanty shimmer jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  22. o jeju jaki piekny!!! moze bedzie w mojej drogerii i go zakupie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics