Orly, Hope and Freedom Fest, Boho Bonnet - swatche

Boho Bonnet kończy na moim blogu pokaz kolekcji  Hope and Freedom Fest wiosna 2013.


Niepozorny, lekko przykurzony niebieski o wykończeniu kremowym. W buteleczce wygląda mniej intensywniej niż na paznokciach.


Nałożyłam dwie warstwy, które nie smużą. Lakier ma wysoki połysk.


Mam nadzieję, że z miłą chęcią obejrzałyście całą kolekcję Hope and Freedom Fest.

Podsumowanie w zdjęciach ...

  
Kolekcja dostępna od 1 marca 2013 roku na orlybeauty.com

Który z lakierów 
przypadł Wam najbardziej i najmniej do gustu ?
 

Komentarze

  1. rewelacyjne kolorki mają te lakiery, ale powiedz mi, nie można ich dostać w żadnych stacjonarnych sklepach, tak?:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej urzekła pistacja i ten różowiutki. Zresztą wszystkie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jest najladniejszy ze wszystkich, uwielbiam takie lekko rozmyte odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pastelowy błękit i pistacja najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy, mam podobny i bardzo go lubię :) Ale moje serce podbiły zdecydowanie róż, ten śliczny glitter i granat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. shake truskawkowy ;)
    i granat. Ten tez jest świetny - nie znalazlam jeszcze ładnej szarości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najmniej podoba mi się granat, a z pozostałych nie potrafię wybrać ulubieńca, bo one są wręcz boskie! I chętnie przygarnęłabym wszystkie, albo kilka w zestawie miniatur!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten i zielony podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski tak średnio pasuje mi do wiosny. Z całej kolekcji wygrywa- malina- niepozorna, ale urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się bardzo spodobały ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała kolekcja świetna :) Szkoda, że nie na wszystkie mogę sobie pozwolić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. a już myślałam że nic nie spodoba mi się tak jak zieleń z tej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień :) Przydałby mi się taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie to bardzo udana kolekcja Orly. Najbardziej podoba mi się żółtko i właśnie ten niebieściak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękny odcień! o dziwo podoba mi się najbardziej z całej kolekcji : D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie odcienie i chyba ten i ten zielony najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten jest całkiem ciekawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam chciałam zaprezentować stronę na której można wygrać kosmetyki karty upominkowe, sprzęty elektroniczne, książki płyty i różne gadżety.
    Wystarczy wejść w ten link: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365 zebrać odpowiednią ilość punktów i cieszyć się wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej z tych wszystkich lakierów podoba mi sie zółty i ta pistacja :))

    OdpowiedzUsuń
  21. najładniejszy jest ten koralowo-różowy z drobinkami. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Pistacja i róż z drobinkami... w każdym razie chętnie przygarnełabym wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. malinka z drobinkami najbardziej, pistacja najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej przypadł mi do gustu 'zielony' i ten Bonnet :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolorek tez bardzo w moim guście.. Ogólnie trzeba przyznać, że udala im się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics