Jessica Cosmetics Bright Wings, 782 Nature's Fairy - swatche

Trudno jest wybrać najładniejszy lakier, a jeszcze trudniej zdecydować który pokazać jako pierwszy. Bo jak można wybrać najładniejszy kiedy one są wszystkie piękne? O pierwszym Social Batterfly zdecydowałam sama, a kolejny czyli fiolet 782 Nature's Fairy wybrały dziewczyny z fejsa
Dzięki za  pomoc!


Mój pociąg do fioletów chyba nigdy się nie skończy. Kocham ten kolor w każdej postaci, a w szczególności w lakierach. Lubię mieć fioletowe paznokcie, fioletowe ściany, fioletowe poduchy i fioletowe etui do tableta, które z bielą pięknie się komponują, co nie oznacza, że wszystko mam fioletowe :P


W buteleczce o pojemności 14,8ml mieści się kremowa, fioletowa emalia do paznokci. Lakier sam w sobie ma wspaniałą konsystencję, nie jest rzadka ani gęsta, jest po prostu idealna do malowania. Lakier nie smuży, nie odpryskuje i nie robi bąbelków. Kryje już przy dwóch warstwach a co najważniejsze równomiernie się nakłada. Ma wysoki, szklisty połysk i do tego pięknie się prezentuje. Jeśli lubicie klasyczne fiolety to warto zwrócić na niego uwagę :)





Zachęcam do obejrzenia wcześniejszej notki, w której pokazywałam lakier z kolekcji Bright Wings  
786 Social Butterfly możecie zobaczyć TU

Podoba się?

pozdrawiam 
antiii

Komentarze

  1. Jaki piękny fiolet, jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest! A tak z ciekawości: na jaki tablet w końcu się zdecydowałaś? Sama ostatnio rozważam taki zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ten: http://www.saturn.pl/lodz-manufaktura/tablet-samsung-galaxy-tab-2-10-1-3g-16gb-bialy,id-641525 :)

      Usuń
  3. Jaki piękny fiolet,a paznokcie rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny odcień,
    mój aparat nie łapie dobrze fioletów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny i bardzo oryginalny! Ciężko taki piękny, głęboki fiolet znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, ale odcień. taki głęboki... wygląda świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przechodzę przez trudy takich wyborow codziennie i nie sa to latwe decyzje!!! Kolor jest piekny! Taki klasyczny fiolet to cos cos kazda kobieta powinna miec w swojej kosmetyczce :) najbardziej zdziwila mnie pojemnosc... 14,8ml?! Ktos to odmierza?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor i błysk :)

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics