Wakacyjne kolory na paznokciach cz.III Żółto - zielone neonki

Dzisiaj przedstawię kolejną propozycję na upalne, gorące dni tegorocznego lata. Trzeba przyznać, że pogodę jak na polskie klimaty mamy na prawdę rewelacyjną. Poprzedni post był zapowiedzią obecnego i jak wiadomo przygotowałam ombre w kolorze żółto - zielonym. 



Moim neonkie żółtym jest oczywiście ulubiony lakier Orly z ubiegłorocznej kolekcji Feel the Vibe o nazwie Glowstick i lakier zielony pamiątka przywieziony z Rodos Beauty Line Cosmetics. Ombre wyszło jakie wyszło, ale do końca nie jestem z niego zadowolona, a dokładniej ze zdjęć - mogły wyjść lepsze. 


Całość utrwaliłam preparatem Orly Polishield :-)
Moje pierwsze ombre żółto - pomarańczowe możecie obejrzeć TU i TU

A Wy jak spędzacie wolne dni w taki upał ?

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. lepsze wyszły w poprzednim żółto pomarańczowym, widziałaś? ;)

      Usuń
  2. cudowny gradient! Kolory po prostu WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kobalt króluje od kilku dni z Essie, jakoś żyje miedzy pracą a remontem ;) piękny ten Twój neonek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj u mnie w tym tygodniu również kobalt z Essie, ale jakościowo nie powala!

      Usuń
  4. Zdecydowanie letnio!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie!!! cudnie wyglądają, choc kolory nie moje zupełnie, ale wspaniałą inspiracja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam neonowe pazurki :)
    Glowstick jeszcze fajnie wygląda z różem z kolekcji Feel the Vibe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, z chęcią wypróbuję to połączenie ... :)

      Usuń
  7. Lubię neonowe gradienty (bo to nie ombre ;p)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics