Orly Surreal Purple Poodle - swatche

Ten lakier Purple Poodle nazwałam taką moją jagódką, nie wiem czemu ale jak na niego patrzę to kojarzy mi się z jagodami :)) To purpura z dodatkiem błyszczącego, niebieskiego shimmeru. Milion drobinek podkreśla jego charakter! W buteleczce na zdjęciu niezbyt zachwyca, lecz w rzeczywistości może niejedną z nas zauroczyć :)))


Jest piękny, pięknyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!! Najlepiej się przekonać na własnej skórze, a raczej na własnych paznokciach :))


Lakier ekstra się nakłada i w mig wysycha. Nie bąbelkuje, równomiernie się nakłada. Nałożyłam całe dwie warstwy :D To bardzo dobry nabytek marki Orly.



 To taka moja migocząca jagódka :)
Kolekcja dostępna od 1 września 2013 roku na stronie orlybeauty.pl
 Oczywiście czekam na Wasze wrażenia odnośnie Purple Poodle! :)
pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. świetny lakier ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie jeszcze ciemniejszy, ale co tam. I tak jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jak dołożysz kolejną warstwę będzie ciemniejszy :P

      Usuń
  3. niestety ten się do mnie nie uśmiecha. :P trochę dziwny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym go na pewno położyła na coś ciemnego :) albo na milkowy fiolet :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. coś mi się stało w głowę? nie mówi do mnie O_O ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam jakieś mieszane uczucia, nie wiem co o nim sądzić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor!!! Idealnie prezentuje sie na pazurkach ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest świetny.. naprawdę jagódka.. ale kurde co on tak marnie kryje..tak czy siak jest ekstra, tylko nalożyć go na jakąś bazę, a kombinacji przy takim kolorze pełno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marnie ? :| może nie wygląda jak w buteleczce bo są tu nałożone dwie warstwy, można domalować kolejną ;>

      Usuń
    2. tak wygląda na zdjęciach.. coś jak top:P widocznie na żywo jest inaczej, więc już się nie denerwuj... i tak jest śliczny;)

      Usuń
  10. super kolor faktycznie jak jagódka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jasnieijszy na pazurku ale i tak swietnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważmy, że zdjęcie jest robione przy oświetleniu ...

      Usuń
  13. Spodziewałam się nieco ciemniejszego lakieru. Szczerze mnie nie zachwycił na paznokciach, ale za to w buteleczce prezentuje się [jak dla mnie!] bardzo smakowicie. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można stopniować, wystarczy domalować trzecią warstwę i nie widzę problemu ;P

      Usuń
  14. Oj.. trochę mnie rozczarował. Ale to pewnie dlatego, że nie przepadam jak baza jest cieplejsza od drobin, a tu tak zdaje się jest, jakoś mi się to gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten akurat nie przypadł mi do gustu i gdybym miała taki, pewnie bym się go szybko pozbyła :) taki straszny dość jest, jak do horroru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzac na buteleczkę spodziewałam się totalnie innego koloru.. ten teżjest ładny ale w buteleczce bardziej mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Migocząca jagódka - piękne określenie :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda jak mus jagodowy :D Całkiem udana ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny, oryginalny choć przez szkiełko spodziewałam się innego efektu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics