ORLY Surreal Fall 2013 - jesienna kolekcja

Przedstawiam sześć przyjemniaczków najnowszej kolekcji marki ORLY na jesień 2013 Surreal! 
Powitajmy gorącymi brawami :))))))
Choć bardzo nie przepadam za tą porą roku, to najbardziej lubię moment kiedy wychodzą nowe, 
lakierowe kolekcję.


od lewej:



Ten tydzień na blogu rozpocznę pokazywaniem kolekcji Surreal.


Kolekcja dostępna od 1 września 2013 roku na stronie orlybeauty.pl
A od dziś możecie zobaczyć na blogu swatche wszystkich lakierów z tej serii.
Napiszcie w komentarzach, który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy!
Czekam na Wasze sugestie :)))

Komentarze

  1. Ojajaj, ale pięknisie! Ja chętnie zobaczyłabym Pink Waterfall, Pixie Powder i Digital Glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥.♥ o Mamusiu. Wszystkie chce. Szczególnie Purple Poodle mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi jakoś średnio przypadły do gustu. Jedynie Teal Unreal i Digital Glitter mi się spodobały ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! Pixie Powder najpierw :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są. jako pierwszy poproszę: Pixie Powder :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pooglądałabym Teal Unreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej zaintrygował mnie oczywiście digital glitter :) kolekcja średnio do mnie przemawia, ale czekam na słocze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę zobaczyć tego pierwszego od prawej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są! i najchętniej zobaczę Pixie Powder, Purple Poodle i Digital Glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie, najbardziej podoba mi się ten przed ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pixie powder i brokat poproszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. teal unreal najpierw! a zaraz potem angel rain :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Pink Waterfall , proszę odpowiedzieć na mój email:) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam w takim razie na swatche, zainteresował mnie Pixie Powder, Teal Unreal i Digital Glitter

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako pierwszy chciałabym zobaczyć Angel Rain :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie angel rain i purple poodle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie obejrzę Digital Glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne, chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż się zaczęłam ślinić do monitora! Cudowne są te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. Teal Unreal ...świetne lakiery...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Purple Poodle i Digital Glitter wyglądaja super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, zapwoiada się niesamowicie! Czekam na trzeci od lewej i pierwszy od prawej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kolekcja jest prześliczna! Mnie chyba najbardziej podobają się: Pixie Powder, Angel Rain i Purple Poodle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chyba wszystkie, całość tak pięknie razem wygląda, że nie potrafię wykluczyć żadnego :)

      Usuń
  24. Dzięki kochana, w takim razie rozejrzę się za produktami do włosów z Balea, tych nigdy za dużo :D

    Śliczna kolekcja lakierów, Orly zmieniło opakowania ? bo jakoś tak inaczej wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Z niecierpliwością czekam na swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dzisiaj będę pokazywać po jednym kolorze :)

      Usuń
  26. Piękne są te kolory, czekam na swatche ;)
    nie wiem który bym wybrała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie lakiery pokazywałam w ubiegłym miesiącu na blogu, nazwy lakierów są podlinkowane, wystarczy kliknąć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics