Orly Surreal Pink Waterfall - swatche

Pink Waterfall to mieszanka różu i fioletu. Całość tworzy ciekawy kolor :)


Lakier ma kremowe wykończenie. Pink Waterfall nawet dobrze się nakłada i jest dobrze napigmentowany. Dwie warstwy wystarczą dla pełnego krycia. Przed użyciem najlepiej dobrze wstrząsnąć buteleczkę lub rolować w dłoniach (wiecie o co chodzi? :P) wtedy mam wrażenie, że lakier lepiej się nakłada, nawet cienkimi warstwami.


Dobrze współgra jako baza pod lakier z tejże kolekcji, mam na myśli Pixie Powder i Digital Glitter.


Lubię takie odcienie na paznokciach, a WY ?
Kolekcja dostępna od 1 września 2013 roku na stronie orlybeauty.pl

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA BLOGERA!

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. chyba trochę jak cascade cool z essie :> ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :) Również wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale na swoich paznokciach nie lubię takich kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam i Twoje kolorki na paznokciach i paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, chociaż dla mnie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor i jakie piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak tak tak! Piękny kolor! :) Cudowny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz ładne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics