Jessica Cosmetics Bright Wings, 786 Social Butterfly - swatche

W ubiegłym miesiącu pokazywałam Wam nowości z Jessica Cosmetics [klik-klik]. Jako pierwszy zdecydowałam, że pokażę lakier o nazwie #786 Social Batterfly. Lakier pochodzi w wakacyjnej kolekcji Bright Wings, w której możemy znaleźć sześć odcieni w kolorze czerwieni, różu, fioletu i kolorów pochodnych.


Pani Jessica kolekcję Bright Wings opisuje następująco:
 „Nasza kolekcja Bright Wings na lato 2013 jest świeża i emocjonująca, jednocześnie muśnięta nutą wyrafinowania. Bright Wings to perfekcyjne wykończenie Twoich paznokci nie tylko w nadchodzącym sezonie, ale również  w kolejnych”


Social Batterfly ma nietypowy kolor. Ni to róż, ni to koral, a jeśli już to ciut przykurzony. Myślę, że to określenie będzie najbardziej trafne. Sam lakier jest kremowy, ale ciut żelkowy. Kryje tak na prawdę przy jednej warstwie, ale ja z przyzwyczajenia i ulepszenia nałożyłam dwie. Lakier ma dobrą przyczepność przez co długo trzyma się na paznokciach. Cztery dni bez odprysków, z lekkimi starciami, po tylu dniach lakier zwyczajnie zmyłam bo nie lubię nosić tyle dni tego samego koloru ^^ 


Lakier ma nietypową pojemność bo 14,8ml. Myślę, że i tak starczy mi na całe życie :-) Charakteryzuje go wygodny pędzelek, który jest bardzo elastyczny. Szybko wysycha i nie robi smug. Lubię ten lakier za wszystko tzn. za kolor, trwałość, aplikację, pędzelek i zaaaaaaaaapach :P Oczywiście to ostatnie to z przymrużeniem oka ^^


Zapraszam przy okazji na FB Jessica Cosmetics Polska klik-klik

Dajcie znać, jak Wam się podoba :)))))

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Piękny! Uwielbiam takie korale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, nie jest typowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor! Rzeczywiście dość oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień jest prześliczny, taki soczysty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam do czynienia z Jessicą :) może warto się zapoznać, bo kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie piękny - jednocześnie nadający się na co dzień, jak i bardzo elegancki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie. Masz świetny blog, ten lakier jest nieziemski!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy odcień.. Też miałabym problem z nazwaniem go..

    OdpowiedzUsuń
  9. "Myślę, że i tak starczy mi na całe życie :-)" - boskie stwierdzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny,kocham się w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics