Poleć mi swój ulubiony lakier do paznokci ... wyniki

Czas goni nas, 
dopiero teraz usiadłam do komputera!

Mini zestaw trafia do osoby z nikiem DAKOTA :)
Dakota poleciła mi swój ulubiony lakier, jest nim Isa Dora. 
Przyznam, że nigdy tych lakierów nie miałam, ale kolor ma iście wakacyjny, żywy czyli taki jak ja lubię :)


Pozwoliłam sobie zapożyczyć Twoje zdjęcie.
Więcej zdjęć znajdziecie na Dakoty na blogu :)

Czekam kochana na Twojego maila z adresem do wysyłki
ecosmeticsy@o2.pl

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. No piękny kolorek :) W wolnej chwili zaglądnij do mnie na mini rozdanie i pomoc w pewnym konkursie kulinarnym - KLIK - byłabym wdzięczna za głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek, na wakacje idealny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor ;) Bardzo wakacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ładnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dakota gratulacje! :)
    A kolor kompletnie nie mój ;) Ale faktycznie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie dziękuję za wyróżnienie, już piszę maila :)
    a Tobie Antoninko dzięki za wywołanie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny :)
    Podobno bardzo dobre są lakiery z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics