Jessica Cosmetics Explosive!, 793 Argon Blue - swatche

Wielkimi krokami zbliża się jesień, a na mych paznokciach wziąć lato. Tak jak czyste niebo i błękitno - lazurowa woda, tak dzisiaj wyglądają moje paznokcie. To proste, pomalowałam paznokcie lakierem 793 Argon Blue z wakacyjnej kolekcji Explosive!


To nie błękit, to nie czysto niebieski, a wręcz niebieski podbity turkusem. W ten sposób najprościej opisać mi ten kolor :))) Lakier jest mocno napigmentowany, dlatego proponuję nałożyć pod niego bazę lub lakier bezbarwny aby nie odbarwił nam płytki paznokcia. Kremowy, bez drobinek o bardzo dobrej konsystencji.


Nie smuży, dobrze trzyma się płytki, tak że nie ma mowy o odpryskach. Po kilku dniach możemy powiedzieć , że ma ewentualne starcia ale rzecz normalna, no chyba że ktoś nie ma obowiązków i nic nie robi to będzie mieć paznokcie w stanie idealnym, nie naruszonym :P 



Kolekcja Explosive zawiera jeszcze inne kolory lakierów, które możecie zobaczyć poniżej na zapożyczonym zdjęciu :)))

Podoba mi się jeszcze żółty, pistacjowy i różowy :)


Zachęcam do obejrzenia wcześniejszej notki, w której pokazywałam lakier z kolekcji Bright Wings  
786 Social Butterfly, 782 Nature's Fairy możecie zobaczyć TU, TU.

Zapraszam przy okazji na FB Jessica Cosmetics Polska klik-klik

Napiszcie co sądzicie o moim niebieściaku ;)

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Piękny, intensywny niebieski! Rzadko chyba są takie w ofertach lakierowych, a przy tym jeszcze dobrze kryjące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z piękniejszych odcieni niebieskiego : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam to zdjęcie to właśnie to samo chciałam napisać;D

      Usuń
    2. zbieg okoliczności to nazwijmy :P

      Usuń
  3. fajny kolorek :) ten różowy też ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Protestuję, do jesieni jeszcze miesiąc, co to za wielkie kroki? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hatsu, to jest pewna aluzja do tego co będę pokazywać na blogu, koniecznie zaglądaj :P

      Usuń
  5. ładnie się mieni ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek... mocno optymistyczny. Niebawem wesele i sukienka granatowa więc może ją rozświetlić takim niebieskim? samą markę uwielbiam bo jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics