OPI Euro Centrale Suzi's Hungary Again!

Ciąg dalszy zastanawiania i wybierania tableta uniemożliwił napisanie notki. Zastanawiam się między dwoma [jednak] Samsungami, ale jeszcze nie wiem, na który się zdecyduję. Przechodząc do tematu chciałam Wam pokazać lakier z wiosennej kolekcji OPI Euro Centrale reprezentujący Węgry. 


To uroczy koralowy róż z dodatkiem srebrnego, bardzo drobnego shimmera. Drobinki widoczne są w buteleczce i w słońcu bądź oświetleniu sztucznym. Kiedy zobaczyłam go wśród całej kolekcji od razu do mnie się uśmiechał i tak się stało, że musiałam go kupić :)



OPI Suzi's Hungary Again! plusa dostaje za kolor, a minusa za smugi, które po sobie zostawia. Przy dwóch warstwach lakier smuży, zapewne to zasługa dosyć sztywnego pędzelka. Nie wiem czemu taki jest, przecież wszystkie pędzelki OPI są takie same, a jednak tylko w tym wydaniu lakier tak się zachowuje.


Lakier sam w sobie ma wysoki połysk. Trwałość to na pewno trzy dni, czy wytrzyma więcej nie wiem bo po trzech dniach zmywam kolor ^^


Bardzo fajny kolor na wiosnę i lato :))))))

Podoba się?

Komentarze

  1. kolor cudny :) szkoda tylko, że widać te smugi, po opiku bym się nie spodziewała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny kolor! Nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, ale to jak wygląda na paznokciu jest dla mnie niedopuszczalne...tym bardziej w lakierze za tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ! u mnie też dziś lakierowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny, aczkolwiek chyba nie jakiś oryginalny... no i szkoda że smuży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek najlepszy na lato ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny niespotykany kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudo! Nie no śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. poważnie? niedługo pojawi się w zakładce eBazarek :P

      Usuń
  11. smugi psują cały efekt, ale i tak kolor piękny :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby różowego nie lubię, a ten jakiś taki sympatyczny mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny kolor, taki jaki lubie na lato :) Chyba wszystkie lakiery OPI maja taki olbrzymi połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczny kolorek, akurat na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny odcień, ale nie na tyle by mnie skusić .. OPIki są jednak dość drogie, a ten kolorek, mimo że ładny to jednak dość "zwyczajny", jeśli wiesz co mam na myśli ;)
    Ps. Mówiłam Ci wczoraj o termicznym glitterze DL nie?? Powiem Ci, że to chyba najpiękniejszy lakier jaki mam.. Absolutne cudo.. Czekam z niecierpliwością na słonko żeby go obfocić i szybko pokazać, bo jestem nim oczarowana.. Wart jest każdego wydanego dolara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mów mi dalej, mogłam go wziąć! teraz nic mi nie zostaje jak wyczekiwać postu z tym cudaczkiem :)))

      Usuń
  16. Lakier jest cudowny.!!
    Zresztą cały blog jest fantastyczny, chciałabym żeby mój kiedyś też się taki stał, ale to nie o tym chciałam.
    Świetna robota, coś czuję że będę tu stałą bywalczynią :-)
    Pozdrawiam Nailofmylife:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe co piszesz, a jak tu trafiłaś ? :))))
      postów z nowościami lakierowymi nie zabraknie, zapraszam również na FB :)

      Usuń
    2. obecnie jest lekki przestój spowodowany falą upałów :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics