Poleć mi swój ulubiony lakier do paznokci i wygraj mini zestaw!

W związku z zdublowaniem się kolorów mint & peach postanowiłam, że któreś z Was oddam te dwa lakiery. Po co mają zajmować cenne miejsce w mojej szafie ^_^. Do tego dorzuciłam nowy krem na dzień marki Balea, bo też skarżycie się, że nie macie dostępu do tych kosmetyków . 
W związku z tym, że niebawem wybieram się na targi Beauty Forum to wykorzystam Was, myślę że w bardzo prosty i przyjemny sposób. Czy mimo wszystko są chętni? Jak tak to zapraszam do kolejnej części poniżej :)



Co należy zrobić?
  • być publicznym obserwatorem bloga,
  • polubić fanpeg antiii ( nie jest warunkiem koniecznym choć mile widzianym),
  • wykonać zadanie konkursowe, które polega na: "Poleć mi swój  ulubiony lakier do paznokci, podaj nazwę bądź numer lub inne oznaczenie oraz markę. Krótko uzasadnij dlaczego warto zwrócić na niego uwagę. Bardzo miło jeśli wkleisz link bezpośredni do lakieru, może być to link z Twojego bloga :)
  • w komentarzu należy napisać: NIK pod jakim obserwujesz blog i fb, MAIL oraz ODPOWIEDŹ na powyższe pytanie i krótkie uzasadnienie.
  • zapoznać się z regulaminem  

Regulamin:
  1. Konkurs organizowany jest przez blog ecosmetics.
  2. Konkurs jest dla obserwatorów bloga ecosmetics .
  3. Czas trwania konkursu od 21 sierpnia do 28 sierpnia 2013 roku.
  4. Wybiorę jedną osobę, która najbardziej zainteresuje mnie lakierem
  5. Fundatorem nagrody jestem ja.
  6. Wysyłka tylko na polskie adresy, którą pokrywam ja.
  7. Nagrody nie podlegają reklamacji ( dwa lakiery po raz użyte, krem nowy).
  8. Jedna osoba, jedno zgłoszenie.
  9. Osoby biorące udział, muszą mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców
  10. Wyniki zostaną ogłoszone 29 sierpnia 2013 roku na blogu ecosmetics .
  11. Udział nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004r. Nr 4, poz.27 z późn. zm.).
  12. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu. 

Może dzięki Wam uda mi się stworzyć moją lakierową listę na targi :)
Termin mini konkursu jest krótki, więc spieszcie się :)

Powodzenia
antiii

Komentarze

  1. Ja tak poza konkursem się wypowiem ;p

    Orly Miss Conduct <3

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję blog jako Ewelina Wróbel
    lubię na FB jako Ewelina Wróbel
    e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    ulubiony lakier do paznokci: Sally Hansen Salon manicure w kolorze Shiny Penny. dlaczego? ponieważ ma piękny miedziany kolor, idealny na zbliżającą się jesień, i już jedna warstwa daje idealne krycie - czyli wystarczy na baaardzo długo :)
    pozwoliłam sobie zapożyczyć jego zdjęcie z Google: http://3.bp.blogspot.com/-1DVzdCXkPBs/TqIKm3uzevI/AAAAAAAABvI/TLLUsKhZ7QE/s640/DSC00193.JPG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloga obserwuję jako kosmetycznapasja, na facebooku obserwuję jako Monika Pyrkos, mój mail to moniapyrkos@gmail.com Polecam lakier do paznokci virtual lakier mini w kolorze takiem jak wysyłam link ale jest to kolor miętowy. https://www.google.pl/search?q=lakier+mini+virtual&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SfUUUpefOcaJ4ATsnYHADA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=660#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jhMUrss8tJzkHM%3A%3B6Jm9FUO3xdjS4M%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-MD2aGuRkRik%252FUK-O4poje9I%252FAAAAAAAAHYM%252F2pR8F1r1gto%252Fs640%252Flakier%252Bvirtual3.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fraisin1989.blogspot.com%252F2012%252F11%252Flakier-virtual-fashion-mania-czuje-miete.html%3B600%3B356 Dlaczego ten lakier, już odpowiadam:) Jest niesamowicie trwały na stopach nawet przy noszeniu obuwia trzyma się ponad dwa tygodnie co dla mnie ejst totalnym odkryciem , bo zwykl;e przy innych lakierach robiłam pedix co tydzień i pomimo trwałości zachwyca pięknym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Natalia D
    Lubie na FB jako: Natalia Drąg
    email:natieeee@interia.pl
    Polecam lakier: China Glaze Too Yacht to handle to piękna neonowa mięta w sam raz na lato, utrzymuje się kilka dni bez odprysków. Polecam
    Zdjęcie z google: https://www.google.pl/search?q=china+glaze+too+yacht+to+handle&rlz=1C1JRYI_enPL489PL490&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=j_8UUry8KsKO4ASi-YHIBA&ved=0CC4QsAQ&biw=1366&bih=630#facrc=_&imgdii=_&imgrc=3X33gMMkryJH-M%3A%3BFHJGA5TuKHDv7M%3Bhttp%253A%252F%252Foflifeandlacquer.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F05%252F21.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Foflifeandlacquer.com%252Fchina-glaze-on-the-shore-collection-summer-2013-neons%252F%3B832%3B797

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Klaudynkabe
    Lubię fanpage jako Klaudia B.
    Ja najbardziej lubię lakier Vipera High Life (820). Lubię go za to że jest w miarę tani, duży, bardzo wydajny i nie zgęstniał mi jeszcze a mam go ponad pół roku. Pewnie to przez tą praktyczną kuleczkę w środku. Poza tym kolor jest ciekawy, rzadko gdzieś się znajduje tak intensywnie neonowy lakier:) Daje po oczach. Polecam.
    Link:
    http://www.viperasklep.pl/737-989-thickbox/vipera-pomaraczowy-lakier-do-paznokci-high-life-820.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: dakota
    na FB lubię jako: Agnieszka W.
    e-mail: agus.wysocka@wp.pl

    Jestem bezradna wobec uczuć jakimi darzę dwa lakiery i niestety nie jestem w stanie wskazać wśród nich faworyta ;) Pierwszy to Miny Candy Apple od Essie, w którym zakochałam się jakiś czas temu. Piękny, delikatnie rozbielony odcień mięty i rewelacyjna jakość lakieru to cechy które stawiają go na podium. Tuż obok niego całkiem niedawno uplasował się 713 South Beach od IsaDory - piękny brzoskwiniowy sorbet, który wprost bajecznie komponuje się z opaloną skóra. Pisałam o nich u siebie na blogu, pozwalam sobie zatem wkleić linki ;) http://77dakota.blogspot.com/2013/08/brzoskwiniowy-sorbet-na.html, http://77dakota.blogspot.com/2013/06/moje-mietowe-love-mint-candy-apple-od.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Veronique
    Lubię na fb: Nailsbyweronika
    mail: nailsbyweronika@gmail.com
    Ulubiony lakier? Ostatnio moje serce podbiły lakiery z drobinkami Lemaxa, a szczególnie ten:
    http://nailsbyweronika.blogspot.com/2013/07/cos-pysznego.html
    Dlaczego? Dlatego, że ma nietypowe wykończenie. Uwielbiam lakiery, które czymś się wyróżniają. Ten ma przepiękne, czarne drobinki, do tego jest subtelny i dzewczęcy. Myślę, że świetny na każdą porę roku. Pomijając wygląda, jest idealny pod każdym innym względem, dobrze kryje, maluje sam, zmywa się świetnie. Jeszcze jedną lego zaletą jest cena.. na allegro ok 2,30 zł;) Nie stać mnie na drogie lakiery (a szkoda, może kiedyś jakiś Orly się trafi) więc takie rozwiązanie jest idealne. Tani lakier, ale wyjątkowy:) przynajmniej dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako dzolls
    email: dzollsisko@gmail.com

    Mój idealny lakier do paznokci to Inglot (55, który nijak ma się do wyglądu na fotkach - nie jest smerfowy, a raczej idealnie chabrowy, z praktycznie niewidocznym shimmerem (taki drobny) i mam już 3cią jego butelkę. Zawsze, jak mam dylemat, co rzucić, to biorę jego :D No i to lakier, dzięki któremu rzuciłam obgryzanie paznokci :D

    Zdjęcia (które nie do końca odpowiadają rzeczywistości):
    http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/04/tydzien-w-kolorze-blue.html
    http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/02/moje-ulubione-1.html

    A jak Ci się znudzi, to rzuciłabym jakieś piórka, jakie akurat miałabym pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot 955* oczywiście, zjadło mi dziewiątkę :-)

      Usuń
  9. obserwuję jako: Agnieszka
    mail: lysikagnieszka@gmail.com
    Serdecznie polecam Ci lakier, który skradł i moje serce. Jest to przeciętnej wielkości buteleczka, której zawartość jest koloru jasnego różu. Jasny, a może blady róż? Każda kobieta lubi czasami sobie osłodzić, powrócić do lat dzieciństwa, a ten lakier właśnie to umożliwia.
    Bardzo ładnie komponuje się z innymi lakierami, szczególnie brokatami.
    Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Pięknie się błyszczy, szybko wysycha, wystarczą dwie warstwy. Po prostu lakier godny polecenia!
    A oto i on: H&M nail polish - pink macaroon
    Jak prezentuje się na paznokciach możesz zobaczyć: http://worldglossy.blogspot.com/2013/07/pink-macaroon-jo-is-in-house.html

    OdpowiedzUsuń
  10. spadłaś mi z nieba z tym konkursem :D własnie tworzę listę lakierów, których pragnę ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje paradoxa raz
    lubię na FB Iwona Ben
    lakier Pierra Rene TOP FLEX kolor mięta

    świetna struktura,piękny kolor, super trwałość wytrzymuje na paznokciach cały tydzień bez poprawek, pasuje do wszystkiego

    http://paradoxaraz.blogspot.com/2013/08/ukochane-piaski-w-natarciu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje kafetka
    Miyo Nailed It! No 28 Grape
    http://kafetkowy.blogspot.com/2013/07/miyo-nailed-it-no-28-grape.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ulubiony lakier do paznokci to Rimmel 60 seconds Coralicoius nr 430, za jego piękny koralowy, letni i optymistyczny kolor oraz szybkie wysychanie.
    obs jako unintendedgirl
    paulinapagacz@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: zaplatane siostry
    Lubię na fb jako: Jolanta H.
    Lakier, który polecam: opisałam na swoim blogu: http://splociki.blogspot.com/2013/07/dor-nail-colour-52.html
    E-mail: zaplatane.siostry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje jako: karcia 2910
    na FB: Karolina G
    mail: goreckakara@gmail.com
    Mam dwie propozycje bo ciężko mi było się zdecydować :) Po pierwsze będzie to mieniący się milionem kolorów top NYC Starry Silver Glitter nr 105 oraz Celia Woman Summer nr 4 (zielony kolor ze złoto-fuksjowym shimmerem).
    Owocnych łowów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Karo, a na fb jako Karolina Kwi. Mój mail to oczamikaroliny@poczta.fm
    Polecam Ci lakier z Flormaru z serii Neon w kolorze N003, bo nigdy nie widziałam jeszcze tak idealnego odcienia różu, który nie jest ani zbyt delikatny, ani zbyt intensywny, naprawdę od roku się nim zachwycam i noszę najczęściej z mojej kolekcji. Oto link do starego wpisu na moim blogu - http://oczamikaroliny.blogspot.com/2012/09/neonowy-lakier-flormar.html tutaj też http://oczamikaroliny.blogspot.com/2013/01/lato-na-paznokciach-nowy-pojemnik-na.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako K.
    mail: the9nailaholic@gmail.com
    Ulubiony lakier: błękit od Kobo, o którym jeszcze nie napisałam na blogu, więc kieruję na stronę marki ;) http://www.koboprofessional.pl/produkty/lakier-colour-trends-nail-polish
    Lakier z numerkiem 29 i nazwie Athens ma przepiękny kolor, kryje przy dwóch warstwach, wysycha ekspresowo i trzyma się na paznokciach dobre kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    Mój ulubiony lakier to Ados Extra Long Lasting 562
    Ma piękny, pasujący do każdej okazji kolor i jest bardzo trwały.
    http://farm6.static.flickr.com/5023/5876622114_0b69ee9f78_b.jpg

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics