Orly Surreal Teal Unreal - swatche

Trudno oddać aparatem prawdziwy kolor  i oblicze lakieru Teal Unreal. Mój sprzęt zaczął wariować przy barwie lakieru. Dlatego proszę nie sugerować się w stu procentach tym kolorem, gdyż nie jest idealnie oddany jak być powinien. Starałam się, ale jakoś kiepsko mi to wyszło, nie z mojej winy a winy aparatu  ...


To intensywna, kremowa morska zieleń. Mega mocno napigmentowana! Najlepiej położyć warstwę podkładu, gdyż może zafarbować płytkę.


Na żywo kolor jest ładniejszy, tu na zdjęciach średnio mi się podoba :/ Kryje już przy dwóch warstwach, nie smuży i szybko wysycha.


Na zdjęciu powyżej, aparat już lepiej oddał jego prawdziwy kolor. Zachęcam do obejrzenia swatcha na stronie Orly, mam wrażenie że tam wygląda najlepiej klik-klik.

Kolor powinien być taki:



Kolekcja dostępna od 1 września 2013 roku na stronie orlybeauty.pl
pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Cierpliwie czekam na Pink Waterfall :)
    A ten kolor jakoś tak...sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny kolor! W wolnej chwili zapraszam do mnie na małe rozdanie i pomoc w pewnym małym konkursie kulinarnym KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. twoich paznokci nigdy nie mam dość;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa barwa, szczerze to nigdy się z taka nie spotkałam aż do teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba ten kolor, jak najbardziej dla mnie ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny. Ślicznie prezentuje się na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie nie poruszył. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło dość podobnie :) Szalenie mi się podoba, uwielbiam ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zmęczone oczy widzą już różne kolory :P

      Usuń
  10. Normalka - takie odcienie zawsze wychodzą gorzej na zdjęciach...
    Ciekawy kolor, ja takie lubię, więc na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę zniechęca to że może zafarbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest przepiękny.., nawet jeżeli na żywo wygląda troszkę inaczej:) mam ten sam problem z aparatem ostatnio, tym bardziej przy takich odnieniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, ale widziałam, jak tragicznie farbuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjęciach z chłodniejszym ściatłem wygląda, jak na "próbniku" :) Kolor rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor zdecydowanie "mój", podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. turkus to złooo ;p
    Kurczaczki, jestem zachwycona, że mi ta kolekcja orly tak nie pasuje XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics