Orly Surreal Pixie Powder - swatche

Pierwszym lakierem z kolekcji Surreal na jesień 2013 będzie ślicznotka o imieniu Pixie Powder. Pod ostatnią TU notką mogliście pisać w komentarzach, który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy i wygrał oto Pixie Powder. Mam nadzieję, że większości przypadnie do gustu, bo to również mój ulubieniec <3


W przezroczystej bazie zatopiony drobny pyłek w kolorze różowo - fioletowym. Całość niesamowicie błyszczy i połyskuje, co zresztą widać na załączonych zdjęciach :)


Na paznokcie nałożyłam 2 - 3 warstwy lakieru. Jak widać nie kryje w stu procentach idealnie by wyglądał tak jak w buteleczce. Na końcówkach paznokci widać delikatne prześwity. 
Lakier będzie fajnie wyglądać na różowej, fioletowej i czarnej bazie. Koniecznie muszę wypróbować by potwierdzić moją hipotezę !



Kolekcja dostępna od 1 września 2013 roku na stronie orlybeauty.pl

Napiszcie jak Wam się podoba :)

Komentarze

  1. Jejku boski jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno świetnie sprawdziłby się jako top na dobrze kryjący fiolet, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, ale jakoś to krycie mnie zniechęca. więc niestety to nie jest miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie cudo, szkoda że nie kryje w 100% ale i tak śliczny. Zrób skittles layering z tych bazowych kolorów, które wymieniłaś i zaprezentuj, ja najchętniej bym go zobaczyła na jakimś liliowym podkładzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Rozważałam jego zakup, ale spodziewałam się stuprocentowego krycia. teraz raczej go już nie kupię, bo liczyłam na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. W butelce jest śliczny, jednak na paznokciu również spodziewałam się większego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ;) Ciekawe jak będzie wyglądał na bazach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny choć nie wiem czy na tyle żebym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. frosty :) nieziemski ten kolor i lawendowy - jak ja to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarzy mi się z kamieniem Agatem! szkoda, że tak słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny jest, ale szkoda, że sam słabo kryje, chociaż na pewno na jakiejś bazie będzie cudnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie oglądać, ale sama nie używam chyba. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał na bazach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że będzie lepiej wyglądał.. nie wiem w sumie cóż ja sobie wyobrażałam:D i tak mi się podoba i koniecznie chcę go u Ciebie zobaczyć na kolorowej bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie, aczkolwiek użyłabym tylko na jakąś imprezę..:))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow muszę przyznać , że uroczy kolor.
    niestety cena robi swoje i oddala mnie od tych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm jednak szkoda, że nie kryje lepiej. Chętnie zobaczę efekty eksperymentowania z kolorami i tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca moja bajka jeśli mam być szczera..

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny, ale głównie do layeringu z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna błyskotka, szkoda tylko że nie ma lepszego krycia

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładne pazurki!
    Ciekawy efekt po pomalowaniu tym lakierem!

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba pierwszy raz stwierdzam, że to nie jest mój kolor :( Ale chętnie poczekam na kombinacje z innymi bazami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Błyszczy faktycznie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics