Dance Legend czyli rosyjskie nowości lakierowe

To, że kocham lakiery to już wiecie, to że mam ich miliony pewnie też! Ale dzisiaj chciałam Wam pokazać naprawdę wyjątkowe cudne lakiery do paznokci marki DANCE LEGEND! Stałam się szczęśliwą posiadaczką lakierów dzięki Yasinisi, która mnie zwyczajnie skusiła. Długo się wahałam, kupić - nie kupić, gdyż lakiery nie były wcale tanie itd. Ale jak pokazałam mamuśce to sama stwierdziła, że muszę je mieć. Nawet obyło się bez zbędnego gadania co ty z tym będziesz robić, kiedy to zużyjesz :P Nie wiem dlaczego, ale poszłam w fiolety. Ostatnio ten kolor cały czas za mną chodzi ...


  • Cosmic Rainbow to bardzo przyjemny fioletowy holosek. Lakier pochodzi z kolekcji New Prism. Uwierzcie mi, gdyby te lakiery były trochę tańsze miałabym ich całą kolekcję. Są przepiękne jak jedno w drugie :)
  • Kolejny z nich to Surfing at Night, to także fiolet ale neonowy. Pochodzi z kolekcji Neonic. Na zdjęciu nie wyszedł tak jakbym chciała, dlatego spodziewajcie się każdego z osobna postu.
  • Ostatni to lakier TRIO TERMiczny. Pod wpływem temperatury zmienia kolory błękitny, różowy, fioletowy. Ale CZAD, co nie ?

Lakiery dostępne są na stronie Dance Legend


Który chcecie zobaczyć jako pierwszy ? :)

Komentarze

  1. Termiczny! A potem szybciutko holoska! ;) Koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Termiczne trio bardzooooo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już miałam powiedzieć, że holosia, ale termiczne szaleństwo wygrywa. dawaj dawaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam te lakiery u Tovy, następnym razem dołączę do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. holo śliczny. Z tej firmy nie mam żadnego lakieru,
    ale za to niedługo będę szczęśliwą posiadaczką wielu chinek :D jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O rosyjskich lakierach jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak fiolet na paznokciach ;>
    Dobrze zrobiłaś, że Cosmic Rainbow wzięłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja mam termotrio i jestem zachwycona. Tylko nudziaczek z serii Touch Me trochę mnie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  9. pokaż termiczny :) a ja z tej neonowej serii kupiłam jeden róż ;) między innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z dziewczynami! Termiczny. Ja jeszcze czekam az moke cudeńka ujrze, bo dopiero w srode wracam z wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają, czekam na efekty na paznokciach :) zwłaszcza spodobał mi się ten w środku ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o takich lakierach, ale już czekam na efekty:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cosmic Rainbow piękny, ale rozczarowała mnie jego trwałość. :( W sumie wszystkie holo krótko mi się trzymają w całości. Mimo to i tak jeszcze zamówiłam Androida. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie są :D
    Ja na swoje napatrzeć się nie mogę.. Zwłaszcza glitery termiczne powaliły mnie na kolana.. Absolutne cuda.. Choć piaski też niczego sobie.. Eh.. Co jakiś czas wchodzę na ich stronę i ślinię się na kolejne buteleczki.. Chyba zwariowałam ;)
    Czekam na twoje recenzje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny czy Wy piszecie o lakierach termicznych ale nie hybrydowych (zwykłych).Miałam kiedyś pomalowane takim lakierem a teraz nie mogę go dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mowa tu o zwykłych, tradycyjnych lakierach :) może poszukaj w innych firmach niż Dance Legend? wiem, że lakiery termiczne miała marka Eclair :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics