Jessica Cosmetics Bright Wings, 783 Fierce Flyer - swatche

Jeśli szukasz idealnej, dobrze kryjącej, trwałej, eleganckiej, seksownej i jasnej strażackiej czerwieni to zdecydowanie polecam Ci 783 Fierce Flyer by JESSICA :) To prawdziwy ideał wśród czerwonych emalii.


To prawdziwy ideał wśród czerwonych lakierów. Do mojej kolekcji doszła druga czerwień marki Jessica i mogę powiedzieć, że również mnie zachwyciła i oczarowała. Lakiery tej marki charakteryzują się idealnym i nasyconym kryciem i wiele innymi cechami rzecz jasna :) . Ta czerwień tak na prawdę kryje już przy pierwszej warstwie. Jeśli postaramy się by ładnie pomalować paznokcie, druga warstwa będzie nam zbyteczna. 


Lakier ma wysoką taflę błysku, prawie możemy się przeglądać ;). Warto pod lakier położyć warstwę podkładu, bo lakiery czerwone mają to do siebie, że lubią odbarwić płytkę paznokcia. Ten lakier nie odbarwił, ale zapobiegawczo polecam :)

pozostałe lakiery Jessica:


Ciekawa jestem ile czerwonych lakierów figuruje w Waszych kolekcjach :-) ?
U mnie około 7-8 sztuk ?

Komentarze

  1. Niesamowita czerwień i piękne paznokcie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna klasyczna czerwień. Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bosko ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień :-) Uwielbiam błyszczące lakiery. Faktycznie, zwróciłaś mi uwagę, że na ok 30 lakierów jakie posiadam, 6 to czerwone :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jakieś 3-4 czerwone lakiery, specjalną wielbicielką nie jestem. :)
    Ale rzeczywiście, ta czerwień wygląda niesamowicie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię, ale to też zależy od humoru i okazji ;)

      Usuń
  6. Ale kolor mrr :)Mam taką szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi być piękna! ja w czerwonej szmince jakoś nie bardzo się czuję

      Usuń
  7. fantastyczna czerwień, coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  8. Połysk to raz ale soczysta ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niby te kolory są z podstawowych a jednoczesnie mają coś w sobie, każdy mi się bardzo podoba! choć jak na razie prym wiedzie Butterfly :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jak piszesz "zwykłe ale coś mają w sobie" :)

      Usuń
  10. mam 2-3 czerwone, za to moja mama jest mistrzynią i ma chyba 10 czerwonych lakierów, a każdy jest inny:D a ten jest piękny! i jaki ma połysk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama szaleje, a oprócz czerwieni mama ma inne kolory w swojej kolekcji ?

      Usuń
  11. Piękna, klasyczna i dla mnie zawsze idealna:) Parę buteleczek mam.. z 5 mi sie wydaje na pewno.. jak nie więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics