Flormar, DUO 2x Chrome DC02 - swatche

Niedawno marka Flormar wypuściła na rynek nową serię lakierów do paznokci DUO 2x Chrome. W skład kolekcji wchodzi sześć niepowtarzalnych duochromów - można zobaczyć je TU. Jestem tą "szczęściarą" i posiadam jeden z kolorów DC 02. W zależności od kąta padania światła otrzymujemy kolor złoto- brązowo- oliwkowy. 
Prosiłyście abym jako pierwszy pokazała oto ten lakier, bardzo proszę :-))))))


Lakier kryje przy dwóch warstwach. Nakłada się go bardzo dobrze, nie robi smug i prześwitów.


Buteleczka ma ładny, smukły kształt. Posiada złotą nakrętkę, która prawdopodobnie będzie się wycierać, gdyż zauważyłam że czubek jakby tracił kolor. Nie jest to zbyt zauważalne, trzeba się dobrze przypatrzeć.



Jakościowo lakier uważam za bardzo dobry. Paznokcie pomalowałam w sobotę i do tej pory wyglądają jakbym je dopiero pomalowała. Lakier w żaden sposób nie odprysł, jedynie delikatnie starł się na kciukach i to wszystko.


i małe, zdjęciowe podsumowanie ...


Kosmetyki Flormar możecie kupić na wysepce, więcej informacji znajdziecie TU. 

Komentarze

  1. nie przepadam za lakierami typu duochrom, ale ten preznetuje sie b.ładnie!

    jestem za:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dualizm wśród lakierów to nie dla mnie :P ale ten tutaj prezentuje sie u Ciebie fantastycznie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetny, ależ Ci zazdroszczę. *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny :)
    Wydaje mi się, że jest podobny do catrice genius in the bottle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie mój kolor.
    Jakiś czas temu miałam bardzo podobny odcień z Lovely.
    Pomalowałam paznokcie tylko raz, przeraziłam się i wydałam koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda. Szkoda, że mi do stoiska Flormaru nigdy nie po drodze :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fantastyczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę nie mój, ale nie mam pojęcia, jakbym się w nim czuła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ale jakoś nie widzę go u siebie na pazurkach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie lakiery, jednak wydaje mi się, że zazwyczaj efekt duo jest dużo mocniejszy w butelce niż na paznokciach, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. no jakoś nie przepadam za takimi lakierami, ale efekt mają:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics