Orly, Flash Glam FX, Ultraviolet w dwóch odsłonach - swatche, swatches

Zdecydowanie mój ulubiony lakier nawierzchniowy o nazwie Ultraviolet, może to dlatego że uwielbiam wszelkie odcieni róży, fioletu, fuksji? W przezroczystej bazie zatopione plasterki miodu w połączeniu z drobnym brokatem. Plasterki koloru fioletowego, zaś brokat różowy, całość wygląda jak ultraviolet ;) 
Dla standardu nałożyłam na czarną i fuksjowo - różową bazę.



( czarny Orly -> Flash Glam FX -> Liquid Vinyl )


Błyszczy jak zwariowany i daje czaderski efekt! Dobrze się nakłada, na zdjęciu dwie warstwy toppera.

A tak prezentuje się solo w buteleczce!



Kolejne połączenie z różo-fuksją


(różo-fuksja Zoya - wkrótce na blogu)

Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl
 

Komentarze

  1. Jak dla mnie na czarnej bazie ładniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie ten blog to zło które wodzi mnie na pokuszenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, szarpnął mnie za serce ;)
    Zwłaszcza na czerni.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda na tym czarnym lakierze!

    OdpowiedzUsuń
  5. na czarnym wygladaja rewelacyjnie te pierdółki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Szczególnie na czarnym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja pierwsza bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza wersja cudowna !!! Chcę to mieć ; ))

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na czarnym lakierze wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny? Cudowny? To chyba za mało na określenie tego, jak wygląda na czarnej bazie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z czarnym podkladem jest po prostu rewelacyjny!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny efekt :) bardziej mi się podoba połączenie z czernią, rewelacja :) I zazdroszczę tak świetnych zdjęć. Ja to zawsze się męczę jak fotografuję swoje pazurasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze pazurki świetne :) pięknie wygląda takie zestawienie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na czarnej bazie powala, na różowej już nieco mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow...z czarnym wygląda fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics