Restauracja Staro Izba

Spacerując po Krupówkach, wstąpiliśmy do restauracji Staro Izba. Wystrój typowo góralski, w tle grająca muzyka i ciepły kominek. Kelnerzy ubrani w stroje góralskie. Nastrój w 100% góralski, idealnie można wczuć się w klimat. Zjedliśmy tam obiad i wypiliśmy ciepłego grzańca z przyprawami. Ahh strasznie mocny był.



Nasz obiadek

Placek na zbójnicki sposób zrobiony

(on)

Baba z ciasta ulypiła pierogi z miysym



Tutaj możecie sobie zajrzeć na stronę restauracji Staro Izba.

Dzisiaj pogoda przepiękna, słońce, słońce i jeszcze raz słońce! Nareszcie i wreszcie ...

Komentarze

  1. Uwielbiam takie klimatyczne knajpki <3
    Zazdroszę pogody, u mnie wichura i deszcz ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś zamówiłam sobie herbatę z rumem i ledwo wypiłam, taka mocna była;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi ochoty narobiłam na taki obiadek w Zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam, że piwko dobre i fajnie tam?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj zazdroszcze Ci xd tez bym zjadła coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics