Mariza, Aloes&Jedwab szampon wzmacniający i odżywka wzmacniająca do włosów normalnych i przetłuszczających się

Dzisiejszą recenzję poświęcę dwóm nowym produktom do włosów marki Mariza. Mowa tu o szamponie i odżywce wzmacniającej z aloesem i jedwabiem. Obietnice producenta zachęciły mnie, dlatego też postanowiłam wypróbować. Czy duet okazał się strzałem w dziesiątkę, zapraszam do poczytania.


Te dwie ładne buteleczki spowodowały, że zapragnęłam szamponu i odżywki z aloesem i jedwabiem ...

***
  •  Szampon wzmacniający do włosów normalnych i przetłuszczających się
Od producenta:
Szampon wzmacniający, przeznaczony do pielęgnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania się. Aloes działa normalizująco i łagodząco na skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum, a jednocześnie nawilża i odżywia włosy.
Proteiny jedwabiu regenerują, wygładzają i uelastyczniają ich strukturę, zmniejszając podatność na uszkodzenia. Chronią także przez niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Szampon sprawia, że włosy stają się lekkie, lśniące i naturalne wzmocnione.


Skład


  • Odżywka wzmacniająca do włosów normalnych i przetłuszczających się
Od producenta:
Odżywka przeznaczona do pielęgnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania się. Aloes działa normalizująco i łagodząco na skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum. Olej ze słodkich migdałów intensywnie odżywia oraz nawilża włosy, nie powodując ich obciążania. Proteiny jedwabiu i d-pantenol regenerują, wygładzają oraz uelastyczniają ich strukturę, zmniejszając łamliwość oraz podatność na uszkodzenia.  Chronią także przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Odżywka sprawia, że włosy stają się lekkie, lśniące i naturalnie wzmocnione.



Skład






Opakowania: 
klasyczne, przezroczyste ,estetyczne buteleczki, desing przyciągający wzrok

Konsystencja/kolor szamponu: 
rzadka / przezroczysta

Konsystencja/kolor odżywki:
normalna, typowa dla odżywek / biała

Zapach:
szampon ma bardzo przyjemny zapach "aloesu" aż chce się go wąchać, natomiast odżywka nieco dziwny, nie potrafię określić, średnio mi się podoba.

Pojemność:
obie buteleczki po 250ml

Moja opinia:
Kiedy po raz pierwszy użyłam szamponu i odżywki miałam niezbyt miłe wspomnienia. Włosy były dosyć sztywne, nie chciały się rozczesywać, nie układały się i były twarde. Zestaw rzuciłam w kąt, pomyślałam że moje włosy mają gorsze dni, bo tak od czasu do czasu mają. Kiedy wyjechałam na kilka dni, pomyślałam sobie że to będzie odpowiedni moment by móc rzetelnie przetestować, bo nie miałam nic po za tym szamponem i odżywką. I właśnie to był mój błąd. 
Mimo używania odżywki włosy wciąż nie chciały się rozczesywać, były szarpane i wyrywane. W szczotce kłębki włosów. Po drugie przesuszyły się, zaczęły łamać. Były sztywne, przy okazji strasznie elektryzowały się. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów.
Szampon mył włosy, ale nie zauważyłam by je pielęgnował, a o nawilżaniu i odżywianiu nie ma co wspominać bo tego też nie robił. Włosy nie były lśniące, ani lekkie. 
O odżywce nie ma co pisać, bo nie zauważyłam aby cokolwiek robiła. Szkoda, bo tak fajnie zapowiadał się ten duet.

Lubię produkty Mariza, ale niestety szampon i odżywka nie udały im się. Każda marka ma swoje perełki i buble, a te produkty mogę zaliczyć do tej drugiej kategorii. Mimo wszystko Mariza nie zniechęciła mnie do testowania ich kosmetyków.

Szampon i odżywka zupełnie mi nie przypasowały ale to nie znaczy, że Wam nie będą pisane. To jest tylko moja opinia.

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Używałyście tego duetu, może macie inne zdanie, chętnie poczytam co sądzicie na ten temat ;-)

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. ja mam do włosów farbowanych i też mnie nie powaliły... są bardzo przeciętne, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie używałam, ale moja koleżanka nie poleca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zestaw do włosów farbowanych ;D Na razie jestem zadowolona. Zobaczymy jak będzie dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie bubel, choć zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwszych zachwytach nad mariza stwierdzam, ze maja srednie produkty a wcale nie najtansze
    zestawu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. tez polubiłam Marizę
    zastanawiałam się nad tym duetem - dobrze że jednak się nie zdecydowałam
    moim włosom mało który szampon odpowiada niestety - dlatego pewnie u mnie też by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. szampony mariza akurat mnie nie kuszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już rozumiem Twój komentarz u mnie... Ja ich nie próbowałam i raczej nie będę... Oby stan Twoich włosów się poprawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię aloes ale tutaj daleko jest w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle nie wiedziałam, że Mariza ma w swojej ofercie szampony...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie przekonuje się do Marizy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics